ارسال به دیگران پرینت

سرمربی روئینگ: هدف ما در المپیک توکیو تغییر جایگاه نازنین ملایی است

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا جایگاه نازنین ملایی را در المپیک یک فینال ارتقا دهیم.


سرمربی روئینگ: هدف ما در المپیک توکیو تغییر جایگاه نازنین ملایی است

افشین فرزام در مورد پیش بینی عملکرد نازنین ملایی ملی پوش المپیکی قایقرانی روئینگ ایران گفت: اگر همه چیز خوب پیش می رفت این قابلیت را داشتیم که نسبت به ادوار گذشته نتیجه بهتری در المپیک چه در بخش زنان و چه مردان کسب کنیم و می توانستیم به فینال C برویم‌. در حال حاضر هم تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا رنکینگ روئینگ را در المپیک یک فینال ارتقا دهیم.

او ادامه داد: اکنون شرایط فنی نازنین ملایی را پله پله پیش می‌بریم. در این زمان باقیمانده در تلاشیم تا او را به اوج آمادگی برسانیم. با توجه به اینکه نتوانستیم در مسافت،  تمرین کنیم، کمی نگرانیم و نمی‌دانیم هنگام رقابت در المپیک در ۱۰۰۰ متر دوم چه اتفاقی قرار است بیفتد. با این حال تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم ملی روئینگ در پاسخ به این پرسش که امکان پیگیری‌ زودتر برای برگزاری اردو در خارج از ایران وجود نداشت، تصریح کرد: کشور آذربایجان موافقت کرد  و فدراسیون هم پیگیر کارهای سفارت شد اما ظاهرا سفارت تعطیل بود و برای اخذ ویزا به مشکل خوردیم. بعد از آن با ترکیه وارد مذاکره شدیم و فدراسیون ترکیه هم اعلام کرد دعوت نامه ارسال می کند اما روال کاری اعزام و مجوز شورای برون مرزی و پروتکل های شدید کرونا دست و پای ما را بست. ما حتی تصمیم داشتیم به میانه برویم اما چون اکثر شهرها در بحث شیوع کرونا به سمت قرمز شدن پیش می روند، این امر میسر نشد. در هفته های اخیر هم درگیر برنامه‌های کمیته ملی المپیک هستیم و لازم بود در این روزها در تهران باشیم.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه