ارسال به دیگران پرینت

با یک اشتباه فینال را از دست دادم| با این شیوه برگزاری آشنا بودیم

عضو تیم ملی کاراته گفت: برای کسب مدال طلای رقابت‌های لیگ جهانی در ترکیه خیلی آماده بودم که متأسفانه با یک اشتباه از رسیدن به فینال بازماندم.

با یک اشتباه فینال را از دست دادم| با این شیوه برگزاری آشنا بودیم

علی اصغر آسیابری با بیان مطلب فوق به اظهار داشت: نخستین دوره رقابتهای لیگ جهانی در سال جدید میلادی با حضور بهترین‌های دنیا برگزار شد و با وجود دوری یک‌ساله کاراته کاها از مسابقات اغلب شرکت کنندگان با آمادگی خوبی پای به مسابقات گذاشته بودند و همین موضوع باعث شد که تورنمنت با کیفیت و سطح بالایی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر شرایط جدید را پیش روی کاراته کاها قرار داده بود. اما اعضای تیم ملی کاراته ایران از سال‌ها قبل در رقابتهای انتخابی بدون حضور تماشاگر مبارزه کرده و تا حدود زیادی به این سبک برگزاری آشنا بودند و من به شخصه از این وضعیت استفاده کردم و به دلیل نبود تماشاگر صدای مربی به وضوح شنیده می‌شد و این موضوع خیلی به من کمک کرد.

آسیابری افزود: میزبان رقابتهای با کیفیتی را در این دوره برگزار کرد و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش زیادی شده بود، ولی معتقدم می‌شد بهتر باشد، اما سختگیری‌هایی که در خصوص کوید -۱۹ اجرا شد، برای آنها که سهمیه المپیک دارند خیلی مفید بود و این نفرات باید با این شرایط و شاید سخت‌تر از آن در توکیو مبارزه کنند و این دست مسابقات خیلی می‌تواند کمک کند.

دارنده مدال برنز رقابتهای کاراته وان ترکیه در خصوص رقبای خود در این رقابتها گفت: در جدولی که من مبارزه می‌کردم رقبای سرسخت شناخته شده‌ای حضور داشتند، از «تام اسکات» آمریکایی گرفته تا «لوئیجی بوسا» ایتالیایی و خدا را شکر تا نیمه نهایی خوب پیش رفتم و در این مرحله با یک اشتباه کوچک به «بوسا» باختم. در گروه شانس مجدد هم عملکرد همین روند خوب را ادامه داده وکاراته کای ترک که در مقدماتی «رافائل آقایف» سرشناس را شکست داده بود را از پیش رو برداشته و برنز گرفتم.

وی افزود: هدف من در هر میدانی کسب بهترین مدال است، از کسب این مدال برنز هم راضی هستم و خدا را شکر می‌کنم، ولی می‌توانستم به فینال رسیده و برابر «بوسا» بهتر مبارزه کنم. شاید تاکتیکی که برای این مبارزه اتخاذ کرده بودم به خوبی اجرا نشد و از رسیدن به مبارزه نهایی بازماندم.

آسیابری در پایان گفت: وظیفه خود می دانم از زحمات سرمربی تیم ملی استاد هروی و دیگر مربیان از جمله روحانی، حسنی پور، خواجوی، دکتر آبادی و «مکس» از ایتالیا که در این سال‌ها بدون چشم‌داشت کنار ما حضور داشته‌اند، تشکر و قدردانی کنم. نکته مهم دیگر اینکه نقش مدیریت فدراسیون در موفقیت‌های اخیر چند سال اخیر کاراته است، فراهم کردن بهترین شرایط و امکانات برای تیم‌های ملی، واریز به موقع پاداش‌ها و برخورد مناسب با قهرمانان باعث شده ملی پوشان با آمادگی بالای روحی به مسابقات اعزام شوند و باید از تلاش‌های ایشان تشکر کنم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه