ارسال به دیگران پرینت

گلزنی ملی‌پوشان برای برانکو

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی آغاز شد و اکنون با برتری شاگردان برانکو این مسابقه در حال پیگیری است.

گلزنی ملی‌پوشان برای برانکو

۵۵آنلاین :

آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز آغاز شد و نیمه اول این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.

بیژن حیدری

رضا سخندان - آرمان اسعدی

- مهدی طارمی(پرسپولیس دقیقه2)، رامین رضاییان(پرسپولیس در دقیقه 25)، وحید امیری(پرسپولیس در دقیقه64)

- هادی محمدی(تراکتورسازی)، سروش رفیعی(پرسپولیس)، کمال کامیابی‌نیا(پرسپوسلیس)

- کمال کامیابی‌نیا(پرسپولیس)

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، رامین رضاییان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

- سروش رفیعی(صادق محرمی 81)

محمدرضا اخباری، هادی کاظمی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، جاسم کرار، شهرام گودرزی، محمد نوری، فرزاد حاتمی، محمد ابراهیمی و مهدیزاده

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

- شهرام گودرزی(ادینیو 29)

دقیقه ۸۹

جاسم کرار روی فرشاد احمدزاده مرتکب خطا شد تا بازیکنان پرسپولیس به او معترض شوند.

دقیقه ۸۶

فرزاد حاتمی روی سید جلال حسینی مرتکب خطا شد و سپس شروع به درگیری لفظی با بازیکنان پرسپولیس کرد. حاتمی با کامیابی نیا درگیری لفظی پیدا کرد و داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد. کامیابی نیا سپس به دلیل اعتراض کارت قرمز از داور گرفت و از بازی اخراج شد تا دربی پایتخت را از دست بدهد. محسن بنگر کاپیتان تراکتورسازی تلاش می کرد کامیابی نیا را آرام کند.

دقیقه ۸۵

ضربه قیچی برگردان مهدی طارمی از بالای دروازه تراکتورسازی راهی اوت شد.

دقیقه ۸۴ ضربه کاشته تراکتورسازی در محوطه جریمه پرسپولیس به محمد نوری رسید و ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه پرسپولیس خورد .

بیش از 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و ظرفیت این ورزشگاه تقریبا تکمیل شده است. تا اواسط نیمه اول همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه بودند.

دقیقه ۸۰

محمد ابراهیمی پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و شوت او پس از برخورد به مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد. کرنر هم حاصلی برای قرمزپوشان تبریزی نداشت.

دقیقه ۷۷

ادینهو بازیکن برزیلی دچار مصدومیت شد تا داور دستور به توقف بازی بدهد.

دقیقه ۷۶

مهدی طارمی پشت مدافعان تراکتورسازی صاحب توپ شد که ضربه او این مرتبه هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳

محسن مسلمان با فرزاد حاتمی بازیکن تراکتورسازی درگیری لفظی پیدا کرد.

دقیقه ۷۱

پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه تراکتورسازی شد که رامین رضائیان این ضربه را زد که توپ با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۷

مهدی طارمی یک موقعیت صدرصد گلزنی را از دست داد و در محوطه جریمه به توپ ضربه زد که این ضربه از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴

ارسال سروش رفیعی در محوطه جریمه به وحید امیری رسید و او هم با یک ضربه سر گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۲

تراکتورسازی در جناح چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را جاسم کرار روی دروازه ارسال کرد و ضربه سر مهدیزاده از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱

ارسال ایرانپوریان در محوطه جریمه پرسپولیس به محمد ابراهیمی رسید و ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹

ارسال بازیکنان تراکتورسازی را بیرانوند با یک خروج ناموفق دفع کرد و از ناحیه کتف هم دچار مصدومیت شد.

دقیقه ۵۷

ارسال بازیکنان تراکتورسازی در محوطه جریمه به ادینهو رسید که داور خطای بازیکن برزیلی تراکتورسازی را روی دروازه بان پرسپولیس اعلام کرد. پیش از این صحنه محمد انصاری به بیرانوند به دلیل پاس اشتباهش معترض شده بود.

دقیقه ۵۴

پاس عمقی سروش رفیعی به مهدی طارمی رسید که کمک داور آفساید مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد در حالیکه در تصاویر آهسته تلویزیونی نشان می‌داد این صحنه آفساید به نظر نمی‌رسید.

دقیقه ۵۱

شوت از راه دور محمد ابراهیمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹

سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی اقدام به شوتزنی کرد که اخباری دروازه بان تراکتورسازی با یک واکنش خوب توپ را دفع کرد.

مصدومیت شدید سروش رفیعی باعث توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد. رفیعی به دلیل ضربه شدید محمدی به شدت از ناحیه کمر احساس درد می‌کرد. مصدومیت او شبیه مصدومیت نیمار در تیم ملی برزیل است. رفیعی در دقیقه 45 در میان تشویق شدید هواداران به میدان بازگشت.

دقیقه ۴۸

ارسال تیز سعید آقایی روی دروازه پرسپولیس بدون اینکه به مهاجمان این تیم برسد از محوطه جریمه خارج شد.

دقیقه 42

هادی محمدی مدافع تراکتورسازی با زانو به کمر سروش رفیعی کوبید و باعث مصدومیت شدید بازیکن پرسپولیس شد.

دقیقه 39

شوت محمد نوری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37

محسن مسلمان ضربه کرنر را به شکل پاس به احمدزاده داد و ارسال او روی دروازه را مدافعان تراکتورسازی دفع کردند.

دقیقه 35

ضربه کاشته پرسپولیس را رضائیان روی دروازه تراکتورسازی ارسال کرد و مدافعان توپ را برگشت دادند.

امید عالیشاه و احمد نورالهی دو بازیکن پرسپولیس که در نیم فصل اول در پرسپولیس حضور داشتند برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفتند اما مشخص شد که این تیم به حکم انضباطی فیفا محروم است و نمی‌توانسته بازیکن جذب کند به همین دلیل این دو بازیکن سابق پرسپولیس امروز در این بازی غایب هستند.

دقیقه 31

پاس سروش رفیعی پشت مدافعان تراکتورسازی در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید ولی این مهاجم نتوانست از این موقعیت گلزنی استفاده کند و اخباری دروازه بان تراکتورسازی توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر هم حاصلی برای پرسپولیس نداشت.

دقیقه 27

پرسپولیس از جناح چپ محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را رضائیان یکضرب زد و اخباری با یک واکنش توپ را دفع کرد.

دقیقه 26

امیر قلعه‌نویی ادینهو مهاجم برزیلی و نیمکت نشین خود را برای حضور در میدان فراخواند!

دقیقه 25

پاس عمقی سروش رفیعی در محوطه جریمه به وحید امیری رسید و شوت او را اخباری مهار کرد و توپ برگشتی به طارمی رسید و ضربه او هم به مدافع تراکتورسازی خورد و در نهایت توپ به رضائیان رسید و شوت او دومین گل پرسپولیس را ثبت کرد.

دقیقه 20

کرار بار دیگر ضربه را ارسال کرد و در نهایت مدافعان پرسپولیس توپ را درون محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 19

تراکتورسازی در جناح چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را جاسم کرار روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و بیرانوند توپ را مهار کرد اما داور دستور تکرار این ضربه را داد.

دقیقه 16

فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس با ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی درگیری لفظی پیدا کرد.

دقیقه 14

بازیکنان پرسپولیس با پاس‌های متوالی صاحب توپ و میدان هستند و آنها در نیمه زمین خودی توپ را به راحتی به گردش در می آورند.

دقیقه 11

بازیکنان تراکتورسازی با پاس های کوتاه وارد محوطه جریمه پرسپولیس شدند که در نهایت مدافعان توپ را برگشت دادند.

4 بازیکن در این بازی غایب هستند. مهدی کیانی، مهدی شریفی و خالد شفیعی سه بازیکن محروم تراکتورسازی هستند و علی علیپور تنها بازیکن محروم پرسپولیس در این بازی است. محمد نوری و محسن بنگر نیز دو کاپیتان سابق پرسپولیس امروز در ترکیب تیم تراکتورسازی حضور دارند.

دقیقه 8

ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی برای پرتاب اوت کنار خط رفت که توپ از دستش در رفت! محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی هم در این دقیقه از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد تا بازی متوقف شود.

دقیقه 2

پاس عمقی سروش رفیعی به مهدی طارمی رسید و او با دریبل دروازه بان تیم تراکتورسازی گل اول پرسپولیس به ثمر رساند. بعد از این گل کادرفنی تراکتورسازی به کمک داور مسابقه معترض شد و مربیان این تیم مدعی بودند که طارمی در موقعیت آفساید گلزنی کرده است.

دقیقه یک

سعید آقایی بازیکن تراکتورسازی در ثانیه 22 مسابقه از ناحیه گردن دچار مصدومیتی جزیی شد.

منبع : فارس
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه