ارسال به دیگران پرینت

استقلال | فرهاد مجیدی بازیکنان استقلال را ممنوع المصاحبه کرد

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از مثبت شدن تست کرونای تنی چند از بازیکنان و اعضای کادرفنی قوانین سختی را برای اعضای تیمش وضع کرده و در همین راستا طی روزهای گذشته کلیه بازیکنان و مربیان را از حضور در اماکن عمومی و افتتاحیه‌ها منع کرده است. کلیه بازیکنان و مربیان استقلال از حضور در استودیوها، اماکن رسانه‌ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلویزیونی و مطبوعاتی با صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و دیگر رسانه‌ها تا پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ممنوع شدند.

استقلال |  فرهاد مجیدی بازیکنان استقلال را ممنوع المصاحبه کرد

سرمربی تیم فوتبال  استقلال بازیکنان این تیم را ممنوع المصاحبه کرد.

کلیه بازیکنان و مربیان استقلال از حضور در استودیوها، اماکن رسانه‌ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلویزیونی و مطبوعاتی با صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و دیگر رسانه‌ها تا پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ممنوع شدند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از مثبت شدن تست کرونای تنی چند از بازیکنان و اعضای کادرفنی قوانین سختی را برای اعضای تیمش وضع کرده و در همین راستا طی روزهای گذشته کلیه بازیکنان و مربیان را از حضور در اماکن عمومی و افتتاحیه‌ها منع کرده است.

روز گذشته نیز سرمربی استقلال که نظم و انضباط برای وی در اولویت قرار دارد، هرگونه حضور در مصاحبه‌ها و گفتگوهای تلویزیونی و رسانه‌ای را برای بازیکنان و مربیانش ممنوع کرده است و این روزها خود از نزدیک و به صورت ویژه وضعیت آبی‌پوشان را کنترل کرده و آن‌ها را زیر نظر دارد و با کوچکترین اشتباه آن‌ها، قاطعانه برخورد کرده و کسر پنج درصد از قرارداد بازیکن خاطی را در نظر خواهد گرفت.

مهدی قائدی، رشید مظاهری، بابک مرادی، سید حسین حسینی و عارف غلامی بازیکنانی هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه