ارسال به دیگران پرینت

اینفانتینو: ۲۰۲۲ بهترین جام‌جهانی خواهد شد/ تماشاگران به ورزشگاه‌ها خواهند رفت

رئیس فیفا اطمینان دارد که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ظرفیت ورزشگاه پر خواهد شد و ویروس کرونا مشکلی را به وجود نخواهد آورد.

اینفانتینو: ۲۰۲۲ بهترین جام‌جهانی خواهد شد/ تماشاگران به ورزشگاه‌ها خواهند رفت

 قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود و این کشور آسیایی به خوبی خود را آماده میزبانی از این رقابت بزرگ کرده است.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا درباره میزبانی قطر گفت: قطر دو سال قبل از برگزاری جام جهانی همه ورزشگاه ها را آماده کرد و این اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ برگزاری جام‌های جهانی بوده است. به نظرم قطر بهترین جام جهانی را برگزار می‌کند و هواداران از حضور در این کشور به خاطر شرایطی که دارد لذت خواهند برد.

او ادامه داد: ویروس کرونا مشکلی را در جام جهانی قطر به وجود نمی‌آورد. در شرایط کنونی قطر اجازه حضور ۳۰ درصد از هواداران را داده است و در جام جهانی ۲۰۲۲ ظرفیت ورزشگاه ها پر می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. هیچ چیزی برای ما مهم تر از سلامت انسان ها نیست. سازمان بهداشت جهانی به خوبی همه چیز را در قطر زیر نظر خواهد گرفت و اطمینان دارم که ظرفیت ورزشگاه های جام جهانی پر خواهد شد و محدویت نخواهیم داشت.

اینفانتینو درباره درخواست انگلیس و ایرلند برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ گفت: از اینکه بوریس جانسون درخواست میزبانی جام جهانی را داده است خوشحال شدم. اسپانیا و پرتغال هم به میزبانی این رقابت بزرگ علاقه دارند. کشورهای بالکان و آمریکای جنوبی هم اعلام آمادگی کرده اند و باید دید در نهایت میزبانی به چه کشورهای می رسد.

انتهای پیام

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه