ارسال به دیگران پرینت

محدودیت‌های ورزشی «تهران» در نوروز ۱۴۰۰

۱۵ شهر استان تهران، از نظر شیوع ویروس کرونا زرد اعلام شده اند تا شاهد تعطیلی باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی در این مناطق باشیم.


محدودیت‌های ورزشی «تهران» در نوروز ۱۴۰۰

طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

طبق اعلام، نقاطی که در وضعیت زرد قرار دارند، سطح شغلی ۴ در آن ها محدود خواهد بود که شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی است، بنابراین محدودیت‌های ورزشی پایتخت با زرد شدن وضعیت از نظر شیوع ویروس کرونا از ۲۵ اسفندماه سال جاری، صرفا به باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی مربوط می شود.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، هم اکنون از نظر شیوع ویروس کرونا در استان تهران، شهرهای پردیس، اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، پیشوا، تهران، دماوند، رباط کریم، ری، شمیرانات، شهریار، فیروزکوه، قدس، قرچک و ورامین، زرد رنگ هستند و فعلا این وضعیت از ۲۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت و در صورت تغییر، اطلاع رسانی لازم در این رابطه صورت می گیرد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه