ارسال به دیگران پرینت

جام حذفی کوتاه‌ترین راه برای قهرمانی است| پرسپولیس باید جدی باشد!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شروع بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: کوتاه ترین راه برای قهرمانی با شگفت انگیزترین نتایج در همین رقابت ها رقم می خورد.

بهزاد داداش زاده در خصوص شروع قابت های جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور گفت: کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به سهمیه رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا همین بازی‌های حذفی است.

کارشناس فوتبال ایران افزود: تقویم بازی‌های امسال به خاطر تغییراتی که کرونا در ابتدای شروع فصل لیگ برتر رقم زد کار را برای تیم‌ها سخت کرد اما فکر می‌کنم باشگاه‌های لیگ برتری بخصوص آنهایی که رقابت سختی در میانه‌های جدول دارند انگیزه زیادی برای خودنمایی در جام حذفی داشته باشند.

او افزود: تیمی که بازیکنان خوبی در لیست خود داشته باشد دچار خستگی نمی‌شود. نیمکت تیم‌ها در چنین بازی‌هایی اهمیت پیدا می‌کند چون که بازیکنان ذخیره باید بتوانند در موقع لزوم به ترکیب اصلی اضافه شوند.

داداش زاده درباره مدعیان فتح جام حذفی تصریح کرد: جام حذفی همیشه شگفتی‌هایی را به همراه داشته است. طبیعی است تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال دنبال قهرمانی در این بازی‌ها هم باشند اما نباید تیم‌های کم هزینه و کوچک را نیز دستکم گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حریف نسبتاً گمنام سرخپوشان در یک شانزدهم نهایی جام حذفی تاکید کرد: مس نوین کرمان شاید اسم و رسمی در سطح اول فوتبال کشور نداشته باشد اما آنها کوهی از انگیزه هستند. پرسپولیس باید این بازی را جدی بگیرد تا دچار بحران ناخواسته در ادامه لیگ برتر و شروع لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جذب بازیکنانی مثل مهدی ترابی و شهریار مغانلو می‌تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را هم حل کند. امیدوارم مغانلو خیلی زود پایش به گلزنی باز شود تا زیر فشار خراب کردن موقعیت‌های گلزنی قرار نگیرد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه

    توسعه