ارسال به دیگران پرینت

استقلال مقابل سپاهان بی‌برنامه بود|تعویض‌ها تأثیری در نتیجه نداشت

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند، گفت: استقلال مقابل سپاهان برنامه‌ای برای رسیدن به پیروزی نداشت.

استقلال مقابل سپاهان بی‌برنامه بود|تعویض‌ها تأثیری در نتیجه نداشت

حسین فرزامی  در مورد شکست دو بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان در آخرین هفته دور رفت لیگ بیستم اظهار داشت: انتظار داشتیم استقلال بازی بهتری از خود به نمایش بگذارد. بسیاری از افراد معتقدند این دیدار می‌تواند پربرخورد، جذاب و تماشاگرپسند باشد، البته برای هواداران سپاهان این اتفاق رخ داد و تیم آنها توانست دو بر صفر به پیروزی رسیده و خود را به صدر جدول برساند.

وی ادامه داد: سپاهان بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت، نویدکیا به خوبی به نقاط ضعف استقلال پی برده بود و توانست از موقعیت‌هایی که به دست آورد، به بهترین نحو استفاده کرده و با زدن دو گل مقابل استقلال هم به پیروزی رسیده و هم صدرنشین لیگ شود.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد عملکرد ضعیف آبی‌پوشان گفت: استقلال هرگز نتوانست در این دیدار انتظارات را برآورده کند. آبی‌پوشان آنقدر ضعیف و بی‌برنامه بودند که همه را متعجب کردند. آنها حتی نتوانستند چند پاس سالم به یکدیگر بدهند و بارها دیدیم که به راحتی با پاس‌های اشتباهی که می‌دادند، توپ را به حریف واگذار کردند.

فرزامی افزود: با توجه به اینکه ۱۴ هفته از لیگ گذشته بود، انتظار می‌رفت کادر فنی استقلال آنالیز بسیار خوبی از سپاهان داشته باشد و به راحتی از نقاط ضعف این تیم استفاده کند ولی متأسفانه هیچ طرح و برنامه‌ای برای پیروزی وجود نداشت و مشخص نبود که چرا بازیکنان استقلال ضعیف ظاهر شدند. علاوه بر این، برخی از بازیکنان عصبی هم بودند؛ دلیل این موضوع را نمی‌دانم ولی امیدوارم کادر فنی در این خصوص به مردم توضیح دهد.

وی بیان کرد: اگر هواداران استقلال انتقاد کنند، باید به آنها حق داد زیرا در روزی که آبی‌پوشان می‌توانستند با پیروزی در آخرین هفته دور رفت لیگ بیستم، به راحتی به پیروزی برسند، شکست را پذیرا شده و به رده دوم جدول رسیدند. آنها باید منتظر بمانند و ببیند پرسپولیس در دو بازی آینده خود چه خواهد کرد. اگر این تیم بتواند به امتیازات لازم دست پیدا کند، هم صدرنشین خواهد شد و هم استقلال یک پله پایین‌تر خواهد آمد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد تعویض‌هایی که در دقایق پایانی انجام شد، گفت: متأسفانه تعویض‌ها آنقدر دیر بود که تأثیری در نتیجه استقلال نداشت. ما در کادر فنی یا جلسات تمرینی حضور نداریم و نمی‌دانیم آیا بازیکنانی که در دقایق پایانی به میدان آمدند، توانایی این را داشتند که از ابتدا در زمین حضورداشته باشند چرا که تعویض‌های آنها آنقدر دیر بود که این بازیکنان هنوز در ترکیب جا نیفتاده، سوت پایان بازی زده شد.

فرزامی درباره مصدومان استقلال اظهار داشت: یکی از مشکلات استقلال در هفته‌های اخیر، مصدومیت‌های پی‌درپی بازیکنان این تیم است. ما هنوز شاهد نبودیم که دیاباته بتواند سه بار متوالی برای استقلال بازی کند چرا که او همیشه دچار مصدومیت است. امیدوارم هر چه زودتر این مصدومیت‌ها برطرف شود تا استقلال بتواند به شرایط آرمانی بازگردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دور رفت رو به پایان است و به طور حتم سپاهان یا پرسپولیس صدرنشین دور رفت لیگ خواهند بود. اگر استقلال می‌خواهد در دور برگشت و پایان لیگ صدرنشین شده و به قهرمانی دست پیدا کند، باید روشی را که در حال حاضر به اجرا می‌گذارد، تغییر دهد تا بتواند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر برده و دل هواداران را شاد کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه