ارسال به دیگران پرینت

جاشوا: تا ۵ سال دیگر در بوکس خواهم ماند.

ستاره سنگین وزن بوکس اعلام کرد می‌خواهد تا نزدیک ۴۰ سالگی در دنیای حرفه‌ای بوکس حضور داشته باشد.

جاشوا: تا ۵ سال دیگر در بوکس خواهم ماند.

آنتونی جاشوا، بوکسور بریتانیایی ۳۱ ساله که در مسابقات بوکس سنگین وزن حرفه‌ای فعالیت دارد با اشاره به این که پنج سال دیگر بازنشسته خواهد شد، اعلام کرد برای روزهای پایانی فعالیت خود برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

این بوکسور در حال حاضر عناوین قهرمانی خود را در مسابقات WBA ، IBF و WBO  با پیروزی در سال ۲۰۱۹ در یک مبارزه مقابل اندی روییز جونیور به دست آورده و یک ماه پیش با ناک اوت کردن کبرات پولف از آن‌ها دفاع کرد.

جاشوا گفت: این آغاز کار من نیست. من در آستانه پایان هستم.  من همیشه از قبل برنامه‌ریزی می‌کنم. پنج سال دیگر باقی مانده است که کمی بیش‌تر از یک چرخه المپیک است. رقیب آینده من تایسون فیوری نیز باید همین فکر را بکند.  فیوری بسیار طولانی‌تر از من در این ورزش  بوده است. او باید به زودی به بازنشستگی فکر کند. اگر می‌خواهد میراث خود را محکم کند، من این‌جا هستم و آماده مبارزه با او  هستم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:‌ بسیاری از قهرمانان بزرگ عمر حرفه‌ای طولانی داشته‌اند. من برای پول، شهرت یا یک عنوان بوکس نمی‌کنم. من لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنم بلکه بوکس را دوست دارم و به خاطر علاقه‌ام در این رشته هستم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه