ارسال به دیگران پرینت

کُری‌خوانی مدافع هلندی اولسان | ما بهتر از پرسپولیس هستیم

مدافع هلندی تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: پرسپولیس دنبال استفاده از ضربات کرنر و ضربات ایستگاهی است اما ما از نظر تکنیکی و تاکتیکی بهتر از پرسپولیس هستیم.

کُری‌خوانی مدافع هلندی اولسان  |  ما بهتر از پرسپولیس هستیم

«دیو بولتوش» مدافع تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در صورت قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، به نخستین بازیکن هلندی تبدیل می‌شود که این قهرمانی را تجربه می‌کند.

بولتوش در این ارتباط به سایت AFC گفت: این بزرگترین رویا برای کسی است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است. همه در اروپا با لیگ قهرمانان اروپا بزرگ می‌شوند. بنابراین این شرایط برای من وقتی به آسیا آمدم جدید بود. فوق العاده خواهد بود اگر به عنوان اولین بازیکن هلندی در آسیا قهرمان شوم.

این مدافع ادامه داد: فکر می‌کنم مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها که بعد از این تورنمنت برگزار می‌شود نیز فوق العاده است. به همین دلیل همه واقعاً تشنه فتح لیگ قهرمانان آسیا هستند. این سومین فرصت ما است (بعد از نایب قهرمانی در جام حذفی و لیگ کره جنوبی) که امیدوارم از آن استفاده کنیم.

بولتوش درباره اینکه ممکن است اولسان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم مثل دو جام دیگر از دست بدهد، گفت: فکر نمی‌کنم ترسی وجود داشته باشد. ما موقعیت‌های خوبی برای ایجاد تفاوت داشتیم اما آنطور که می‌خواستیم نشد. قطعه آخر پازل گم شده است.

وی ادامه داد: هرکسی از حضور در فینال خوشحال است. تمام فصل را برای لیگ قهرمانان کار کردیم. شخصاً برای من سال خوبی بود. ما قهرمان لیگ کره نشدیم اما سومین شانس را برای قهرمانی در آسیا داریم و امیدوارم به آن برسیم. همه برای رسیدن به این جایزه گرسنه هستند. همه توان خود را برای قهرمانی در این جام به کار می‌گیریم.

مدافع هلندی اولسان که به نظر می‌رسد پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده است، گفت: پرسپولیس منتظر به دست آوردن فرصت گلزنی از روی ضربات ایستگاهی و ضربات کرنر هستند. می‌دانیم که ما تیم بهتری هستیم. هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر تکنیکی تیم بهتری هستیم. باید بدانیم که چطور می‌خواهیم جلوی آنها بازی کنیم.

بولتوش در پایان گفت: به پرسپولیس هم احترام می‌گذارم زیرا تیم بزرگی در ایران و آسیا است. بنابراین این بازی خوب و دلپسندی خواهد بود. امیدوارم در پایان ما جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه