ارسال به دیگران پرینت

تارتار: پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید پرسپولیس شرایط خوبی دارد و می‌تواند قهرمان آسیا شود.

تارتار: پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود

مهدی تارتار درباره ارزیابی‌اش از پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و حتی بهتر از زمان دوره کالدرون بازی می‌کند. گل‌محمدی هم بسیار با تجربه شده و پخته عمل می‌کند. او در بازی‌های لیگ از ترکیبی استفاده کرد که قصد دارد در فینال از آن بهره ببرد.

وی  افزود: اگر واقع بینانه صحبت کنیم، پرسپولیس دو مهره کلیدی خود را در خط حمله از دست داده است. مهدی ترابی و علیپور بسیار تاثیرگذار بودند. در کنار این نفرات عیسی آل‌کثیر هم محروم شده است. البته بازیکنان جایگزین خوبی جذب شدند و الان هم شرایط خیلی خوبی دارند.

تارتار درباره غیبت برخی بازیکنان پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: در نبود سه بازیکن، کار سخت می‌شود اما با جذب بازیکنان جدید، پرسپولیس الان نفرات جایگزین خوبی دارد که می توانند به این تیم کمک کنند. امیدوارم این کمبودها به پرسپولیس ضربه نزند تا پس از سال‌ها جام ارزشمندی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین به امکانات تیم‌های کره‌ای اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم فقط تعصب و غیرت ایرانی می‌تواند مقابل امکانات کره‌ای‌ها ایستادگی کند. در حال حاضر ما از جذب بازیکن خارجی هم محروم هستیم و فقط تعصب و غیرت ایرانی‌ها می‌تواند ناممکن‌ها را ممکن کند.

وی در پایان گفت: باید پرسپولیس را تیم ملی ببینیم. اگر الان من هم به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری درباره پرسپولیس صحبت می‌کنم برای این است که پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان نماینده ایران می‌بینم. همه تا به الان کمک کردند و باید این حمایت از پرسپولیس ادامه داشته باشد. امیدوارم پرسپولیس با جام برگردد تا خستگی همه از تن خارج شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه