ارسال به دیگران پرینت

آشنایی با داور فینال لیگ قهرمانان

بر اساس اعلام یوفا دانیله اورساتو داور کارکشته ایتالیایی قضاوت فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت.

 آشنایی با داور فینال لیگ قهرمانان

کمیته داوران یوفا دیروز تایید کرد که دانیله اورساتو قاضی دیدار فینال فصل 2019-2020 چمپیونزلیگ خواهد بود و بازی بین بایرن و پاری سن ژرمن را در لیسبون سوت خواهد زد. اما این داور کهنه کار ایتالیایی کیست و چه سابقه ای دارد؟

اورساتو با لیگ قهرمانان به هیچ وجه غریبه نیست و در همین فصل هشت مسابقه از این رقابتها را سوت زده. از جمله دیدارهای مهم این فصل او می توان به بازی رفت رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی اشاره کرد. بازی ای که در آن سرخیو راموس را اخراج کرد.

اورساتو سال گذشته در فینال لیگ اروپا بین آرسنال و چلسی به عنوان داور چهارم حضور داشت. این داور 44ساله ایتالیایی در سال 2010 رسماً به فهرست داوران حرفه ای فیفا اضافه شده و در جام جهانی 2018 روسیه هم به عنوان داور VAR حضور داشته.

 

قضاوت دیدار بسیار پرتنش بین دو تیم لسترسیتی و سویا در لیگ قهرمانان 2017 یکی از نقاط قوت کارنامه اورساتو است. گراهام پل داور سرشناس انگلیسی بعد از آن بازی به تحسین اورساتو پرداخت و کار او در مسابقه فوق را قابل ستایش دانست.

 

اورساتو فصل گذشته در لیگ قهرمانان دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی بین PSG و منچستریونایتد را سوت زده. داور ایتالیایی در آن بازی هشت کارت زرد به طرفین نشان داد و در نهایت پل پوگبا را اخراج کرد. هواداران یونایتد این داور ایتالیایی را عامل اصلی شکست 2-0 تیم شان در آن بازی می‌دانند. اورساتو اما نشان داده که در رعایت قوانین بسیار سخت گیر است و از نشان دادن کارت ابایی ندارد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه