ارسال به دیگران پرینت

شب دلهره‌آور لیگ قهرمانان برای اینتر و رئال

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به پایان خواهد رسید.

شب دلهره‌آور لیگ قهرمانان برای اینتر و رئال

 هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۱-۲۰۲۰ امشب (چهارشنبه) با برگزاری ۸ دیدار به پایان می رسد تا چهره تیم های راه یافته به مرحله حذفی مشخص شود.

گروه A

بایرن مونیخ - لوکوموتیو مسکو

سالزبورگ - اتلتیکومادرید

در این گروه بایرن مونیخ خیال خود را برای صعود راحت کرده است و به همین خاطر در بازی قبل برابر اتلتیکومادرید نیز به چند بازیکن خودی استراحت داد و با این وجود یک امتیاز از مادرید به دست آورد.

شاگردان فلیک در بوندسلیگا نیز این هفته متوقف شدند و نتوانستند لایپزیگ را شکست دهند. در دیگر دیدار این گروه سالزبورگ در خانه برای صعود به مرحله بعد باید اتلتیکومادرید را شکست دهد.کاری سخت که باعث بالارفتن حساسیت این دیدار می شود.

گروه B

رئال‌مادرید-مونشن گلادباخ

اینتر-شاختار

در این گروه وضعیت برای صعود پیچیده شده است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد. رئال مادرید در صورت برتری در دیدار خانگی برابر گلادباخ صعود خود را به مرحله حذفی بدون توجه به نتیجه دیدار دیگر قطعی می کند. دیدار رفت دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسیده است و اینقدر رئال در بازیهای اخیر پر نوسان بوده است که هواداران این تیم مادریدی دلهره زیادی برای این دیدار دارند. نتیحه تساوی صعود گلادباخ را به مرحله بعدی قطعی می کند و باعث یک شگفتی بزرگ می شود.

در دیگر دیدار اینتر به دیدار شاختار می رود. هر چهار تیم شانس حضور در یک هشتم نهایی را دارند و احتمال حذف رئال مادرید و اینتر وجود دارد. در بازی رفت دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

گروه C

منچسترسیتی-مارسی

المپیاکوس-پورتو

منچسترسیتی و  پورتو صعود خودشان را از این گروه به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان قطعی کردند و دیگر دیدار این گروه بین المپیاکوس با پورتورقابت برای حضور در لیگ اروپا است. یکی از این دو تیم راهی لیگ اروپا می شود و تیم دیگر باید از رقابت های اروپایی کنار برود. منچسترسیتی در لیگ برتر یک دیدار حساس با منچستریونایتد در پیش دارد و قطعا پپ گواردیولا از این فرصت استفاده خواهد کرد و به بازیکنان خود استراحت می دهد تا برای داربی شهر منچستر بازیکنان خود را آماده در اختیار داشته باشد.

مهدی طارمی نیز که هر بار از ابتدا برای تیمش به میدان رفته موفق به گلزنی شده است ممکن است در این دیدار از ابتدا برای پورتو بازی کند و این شانس را دارد تا از شرایط تیم بی انگیزه سیتی استفاده کند و اولین گل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر برساند.

گروه D

میتیلند-لیورپول

آژاکس-آتالانتا

در این روه لیورپول صعود خود را قطعی کرده است و یک دیدار تشریفاتی در دانمارک برابر میتیلند خواهد داشت. شاگردان یورگن کلوپ بعد از برتری برابر ولورهمپتون در رده دوم لیگ برتر قرار دارند و در حال حاضر اولویت برای تیم او لیگ برتر است تا لیگ قهرمانان.

در دیگر دیدار یک بازی حساس برگزار می شود. آتالانتا ۸ امتیازی در هلند به دیدار آژاکس ۷ امتیازی می رود. تساوی تیم ایتالیایی را به مرحله بعدی می رساند و آژاکس تنها در صورت برتری در این دیدار می تواند راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه