ارسال به دیگران پرینت

سرمربی سرخپوشان :

فینال آسیا | امتیازات خانگی را برای قهرمانی نباید از دست بدهیم.

هفته‌های ابتدایی فصل برای قهرمانی خیلی مهم است. در بازی نخست نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و دیدار فردا خیلی اهمیت دارد. سه امتیاز بازی فردا برایمان ارزشمند است و باید برای کسب آن تمرکز داشته باشیم و تلاش کنیم.نباید به راحتی امتیاز بازی‌های خانگی را از دست بدهیم چون اهداف بزرگ خودمان را دنبال می‌کنیم.

 فینال آسیا  |  امتیازات خانگی را  برای قهرمانی نباید از دست بدهیم.

یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر شرایط تیمش را تشریح کرد و به سئوال خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی پرسپولیس گفت: هفته‌های ابتدایی فصل برای قهرمانی خیلی مهم است. در بازی نخست نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و دیدار فردا خیلی اهمیت دارد. سه امتیاز بازی فردا برایمان ارزشمند است و باید برای کسب آن تمرکز داشته باشیم و تلاش کنیم.نباید به راحتی امتیاز بازی‌های خانگی را از دست بدهیم چون اهداف بزرگ خودمان را دنبال می‌کنیم.

گل‌محمدی راجع به تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مقابل تیم خوبی بازی داریم که با وجود نداشتن پنج الی شش بازیکن خود در هفته اول به برد رسید. به آقای پورموسوی بابت تشکیل چنین تیمی تبریک می گویم. صنعت نفت قطعاً تیم خوبی دارد.

وی افزود: فردا روز سختی برای پرسپولیس خواهد بود چون باید دونده ظاهر شویم و فضا را از حریف تکنیکی خودمان بگیریم. باید نزدیک بازیکنان صنعت نفت بازی کنیم و اجازه ندهیم از فضا استفاده کنند.

گل‌محمدی درباره نبود هواداران گفت: ۱۰ ماه است حسرت حضور آنها را در ورزشگاه‌ها می‌خوریم. بازی‌های خانگی بدون تماشاگر فرقی با بازی‌های بیرون از خانه ندارد. پر هوادارترین تیم آسیا هستیم و نبود آنها به ضررمان است. با این حال برای شادی دل آنها و به عنوان مدافع قهرمانی کار سختی پیش داریم اما می‌خواهیم پنجمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال استراحت به بازیکنان خود به خاطر فشردگی بازی‌ها و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ۲۹ آذرماه بازی خیلی مهمی را در پیش داریم. پنج بازی تا رسیدن به فینال پیش روی‌مان است. تمام برنامه ریزی تمرینی ما باید طوری باشد که بازیکنان از لحاظ روحی و جسمی در دیدار فینال آماده باشند. گرفتن نتایج خوب قبل از فینال تاثیر زیادی روی تیم می‌گذارد.

گل‌محمدی افزود: به ملی پوشان پس از بازی تیم ملی با بوسنی یکی دو روز استراحت دادیم ولی فردا حضور دارند. تمرینات خوبی هم داشتیم.

سرمربی سرخپوشان درباره عدم جذب مدافع یادآور شد: خیلی دوست داشتیم که یک بازیکن در پست دفاع بگیریم.پنج شش نفر هم خواستیم اما تقریباً تمام آنها تیم داشتند. گلایه‌ای از باشگاه‌های دیگر نداریم. با بازیکنان جوان خودمان نیز نتایج خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: گزینه‌ها را از دست دادیم اما بعضی از آنها بندهایی را می‌خواستند که شأن و شخصیت باشگاه را هدف قرار می‌داد. باید شخصیت پرسپولیس حفظ شود.

گل‌محمدی با بیان اینکه بازیکنانم نشان دادند قدرت زیادی در روزهای سخت دارند، تاکید کرد: روزهای سختی را پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا می‌گذرانیم. خیلی از اتفاقاتی که پس از صعود به فینال آسیا افتاد به نظرم غیر طبیعی بود. هنوز هم دلیل این حجم از مشکلات را نمی دانم. هم از لحاظ مالی و هم شخصیتی ضربات زیادی خوردیم. حالا امیدوارم با آمدن آقای سمیعی مشکلات حل شود. باید به سمیعی فرصت داد.

وی ادامه داد: از بازیکنان تیم بابت صبوری آنها تشکر می‌کنم. سعی کردند آرامش تیم به هم نخورد. امیدوارم باشگاه هم قدر صبوری آنها را بداند و با احترام برخورد کند.

گل‌محمدی راجع به شرایط بشار رسن هافبک عراقی اظهار کرد: او پس از بازی برای تیم ملی عراق دچار خستگی شده بود و دو روز فیزیوتراپی و تمرین سبک کرد. امروز روز مهمی است و باید شرایط او را بسنجیم.

سرمربی سرخپوشان درباره شرایط آرمان رمضانی و جدایی امیر روستایی از پرسپولیس هم گفت: آرمان تاکنون در ترکیب اصلی نبوده است و باید در بازی‌های بعدی ببینیم چه پیش می‌آید. به بازیکنانم اعتقاد دارم. امیر روستایی هم بازیکن خوبی است اما فرصت اندکی داشت. حالا امیدوارم فرصت بازی کردن داشته باشد و سال بعد که به پرسپولیس بر می‌گردد با قدرت کارش را دنبال کند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه