ارسال به دیگران پرینت

اسکوچیچ به ۴ لژیونر استراحت داد| غیبت ستاره‌های ایران مقابل بوسنی

چهار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به علت مصدومیت و افزایش آمادگی بدنی خود، در اردوی پیش‌رو برای بازی با تیم ملی بوسنی غایب هستند.

اسکوچیچ به ۴ لژیونر استراحت داد| غیبت ستاره‌های ایران مقابل بوسنی

با برگزاری هفته نخست لیگ برتر فوتبال، مسابقات باشگاهی به علت پنجره مسابقات ملی تعطیل می‌شود و دراگان اسکوچیچ به زودی فهرست بازیکنان مدنظر خود را برای شرکت در اردو و برگزاری بازی دوستانه با بوسنی اعلام خواهد کرد.

این دیدار دوستانه پنج شنبه، ۲۲ آبان در شهر سارایوو مقابل تیم ملی بوسنی برگزار می‌شود و ستاره‌های ایران و بوسنی بعد از ۶ سال، مجددا در دیداری مقابل هم قرار می‌گیرند.

سرمربی کروات تیم ملی ایران در این اردو از دعوت علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند و علی کریمی خودداری کرده است. هدف از این اتفاق، افزایش آمادگی بدنی این بازیکنان در مدت زمان تعطیلی مسابقات باشگاهی و افزایش آمادگی بدنی برای حضور بیشتر در تیم‌های باشگاهی خودشان است.

سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به علت مصدومیت در بازی‌های اخیر زنیت و برایتون غایب بودند. همچنین علیرضا بیرانوند که اردوی قبلی را به علت مصدومیت از دست داده بود، همچنان با رهایی از بند مصدومیت، فرصت انجام بازی برای تیمش در بلژیک را به دست نیاورده است. علی کریمی هم به تازگی به تیم اف‌سی قطر ملحق شده و مدت‌هاست از شرایط مسابقه به دور است.

به این ترتیب این بازیکنان در بازی با بوسنی غایب خواهند بود و فرصت به سایر بازیکنان شاغل در داخل و خارج از ایران می‌رسد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      یه سوال الان آقای شجاع خلیل زاده عزیز هم در این بازی حضور دارند یا خیر؟ میشه بگیدممنونم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه