ارسال به دیگران پرینت

ویسی: می خواستند یک بازیکن به من تحمیل کنند| امیدوارم مشکل حل شود و به تیمم برگردم

سرمربی سابق پیکان گفت: می‌خواستند یک بازیکن به تیم من تحمیل کنند و من این مساله را قبول نکردم و قبول نخواهم کرد.

ویسی: می خواستند یک بازیکن به من تحمیل کنند| امیدوارم مشکل حل شود و به تیمم برگردم

 عبدالله ویسی در گفت‌وگو با برنامه " فوتبال برتر" درباره جدایی او از پیکان اظهار کرد: سال خیلی سختی با مجموعه پیکان داشتیم و یک تیم پشت ما بود که خیلی به ما کمک کردند تا توانستیم پیکان را با نام و سابقه اش نگه داریم. برای تمام کسانی که در باشگاه تلاش کردند عزت و احترام قائل هستم و باعث افتخارم بود که این تیم در لیگ برتر ماند.

او ادامه داد: خیلی تلاش کردیم که بتوانیم روز به روز بهتر شویم ولی نشد تا این که در رابطه با یک موضوعی به بن بست رسیدیم. امروز جلسه خوبی با یکی از مسئولان ایران خودرو داشتم و فردا هم با مدیر کارخانه جلسه دارم و امیدوارم بتوانیم این مشکلی را حل کنیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که امکان بازگشتتان وجود دارد یا خیر گفت: من نه اخراج شدم و نه استعفا دادم. یک فلسفه کاری دارم که هر مربی در دنیا به فلسفه اش اعتقاد دارد و پای اصولم ایستادم. یک مساله ای بود که خارج از اصول من بود. مشکل این بود که می خواستند یک چیزی را به من تحمیل کنند و دوست نداشتم آن را اجرا کنم اما آن ها می گفتند باید اجرا شود. می خواستند یک بازیکن به تیم من تحمیل کنند و من این مساله را قبول نکردم و قبول نخواهم کرد و در فلسفه کاری من نیست.

او اضافه کرد: شاید در فلسفه کاری مربی دیگری باشد ولی من این کار را تا امروز انجام ندادم و نمی دهم. می خواستند یک بازیکن به تیم من تحمیل کنند و من این مساله را قبول نکردم و قبول نخواهم کرد. فردا جلسه ای با مدیر کارخانه دارم که امیدوارم با درایتی که دارد این مشکل را حل کند. امیدوارم بتوانند این مشکل را حل کنند تا من برگردم و کارم را انجام دهم چرا که این تیم را دوست دارم. شش ماه زحمت کشیدم و خانواده ام را ندیدم تا این تیم در لیگ برتر بماند اما متاسفانه کارهایی کردند که من فراری شوم. پیکان را دوست دارم و به این تیم عرق دارم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه