ارسال به دیگران پرینت

ویسی چرا از پیکان جدا شد؟

گفته می شود مربی تیم فوتبال پیکان به خاطر درخواست‌ مالی بیشتر از این باشگاه جدا شده است.

ویسی چرا از پیکان جدا شد؟

 عبدالله ویسی که در چند هفته اخیر با مدیران پیکان دچار اختلاف شده بود نهایتا از این باشگاه جدا شد تا سوالات زیادی درباره دلیل جدایی این مربی مطرح شود.

پیکان با هدایت ویسی روزهای سختی را در لیگ نوزدهم پشت سر گذاشت و در نهایت توانست با فرار از سقوط حضورش در لیگ برتر بیستم را قطعی کند. پیکانی‌ها درحالی در چند هفته اخیر تمرینات خود را آغاز کردند که خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ بیستم آماده می کنند اما جدایی ویسی برنامه‌های پیکان را تغییر داد.

درباره جدایی عبدالله ویسی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود که صحت آنها مشخص نیست. ویسی در آخرین مصاحبه خود به حذف نشدن برخی بازیکنان انتقاد کرده اما به نظر می‌رسد جدایی او ارتباط زیادی به بحث جذب بازیکن نداشته باشد. 

نکته دیگری که مطرح است به مباحث مالی ارتباط دارد. سرمربی پیکان فصل قبل یک قرارداد یک فصل و نیمه با پیکان امضا کرده و حالا شاید جدایی او به مبلغ قرارداد فصل جدیدش ارتباط داشته باشد؛ موضوعی که البته از سوی مدیران پیکان تایید نشد. 

در باشگاه پیکان کمیته فنی‌ با حضور برخی اهالی فوتبال تشکیل شده تا روی کار تیم فوتبال این باشگاه نظارت داشته باشند. این موضوع یکی از اصلی ترین مواردی می‌تواند باشد که به بروز اختلاف بین طرفین دامن زده است. اگر به مصاحبه پس از بازی پیکان و مس رفسنجان نگاهی بیندازید، ویسی صراحتا می‌گوید اجازه نمی‌دهد اصولش زیر پا برود. به همین خاطر می‌توان گفت تشکیل کمیته فنی و احتمالا نظرات این کمیته مورد قبول ویسی نبوده است.

خبرنگار ایسنا در همین رابطه با اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان و همینطور اصغر مدیر روستا مدیر تیم تماس گرفت اما این دو صراحتا اعلام کردند قصد ندارند درباره ویسی مصاحبه کنند چرا که او را دوست صمیمی خود می‌دانند و جدایی ویسی از پیکان کاملا دوستانه بوده است. از طرف دیگر عبدالله ویسی حاضر نشد توضیحاتی درباره اختلافتش با پیکانی‌ها ارائه کند. همین مسئله نشان می‌دهد دو طرف می‌خواهند بدون دامن زدن به حواشی قطع همکاری کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه