ارسال به دیگران پرینت

سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان: برای کسب نتیجه خوب مبارزه می‌کنیم

معصومه جهانچی با اشاره به گروه‌بندی لیگ برتر فوتبال زنان گفت: هیچ کدام از گروه ها آسان نیست و تیم ما هم برای کسب نتیجه خوب مبارزه می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان: برای کسب نتیجه خوب مبارزه می‌کنیم

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال زنان برگزار و ۱۲ تیم حاضر در دو گروه تقسیم شدند. بر این اساس شهرداری بم کرمان، سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی، نماینده خوزستان در گروه اول و تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام، زاگرس شیراز و نماینده بوشهر  در گروه دوم قرار گرفتند که رقابت خود را از ۷ آذر ماه آغاز می‌کنند.

معصومه جهانچی، سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در مورد گروه‌بندی مسابقات به ایسنا گفت: هیچ کدام از گروه ها آسان نیستند و تعادل برقرار است. از ابتدا هم گفتم به خاطر بازیکنان جدید و جوانی که قرار است به تیم اضافه کنیم، راه سختی در پیش داریم و هنوز هم می‌گویم کارمان سخت است. با این حال خود و تیم‌های دیگر را دست کم نمی‌گیریم و برای بهتر بازی کردن و کسب نتیجه خوب مبارزه می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با وجود تیم‌هایی مثل وچان و شهرداری سیرجان، تیم شما شانس صعود به پلی‌آف را دارد؟ بیان کرد: تیم‌های شهرداری سیرجان و وچان  قبل از سایر تیم‌ها، بازیکنان خوبی را جذب کردند و در پست های مختلف نیروهای خوبی دارند با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ضمن اینکه ما هم بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند شایستگی خود را نشان دهند.

جهانچی در مورد وضعیت آمادگی تیم ملوان گفت: تمریناتمان را دیر شروع کردیم اما امیدوارم به آمادگی مورد نیاز لیگ برسیم. در اولین بازی هم مهمان تیم بوشهر هستیم که امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم تا بازیکنان در مسابقات بعدی با قدرت و روحیه بهتری کار کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه