ارسال به دیگران پرینت

فوتبال بانوان |هیچکس در فوتبال بانوان پاسخگو نیست!

وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان هنوز مشخص نشده است و مسئولان نه تنها تصمیمی در این باره نگرفته‌اند بلکه تصمیم هم برای پاسخگویی ندارند!

 فوتبال بانوان |هیچکس در فوتبال بانوان پاسخگو نیست!

 با گذشت چند ماه از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ برتر فوتبال بانوان هنوز تکلیف بازی‌های باقی مانده مشخص نیست و با اینکه اکثر مربیان و بازیکنان خواستار اعلام پایان لیگ هستند اما سازمان لیگ در این مورد تصمیم‌گیری نمی‌کند.

با اینکه لیگ بانوان بلاتکلیف است اما مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخگویی نیستند و سکوت کرده‌اند. این رویه شاید بیانگر اهمیت کم فوتبال بانوان برای آنها باشد چرا که تکلیف لیگ مردان در همه رده‌های برتر و حتی دسته دو و سه مشخص شده است.

بازیکنان و مربیان مختلف بارها اعلام کرده‌اند که چهار بازی باقی‌مانده از لیگ تاثیری در جایگاه‌ تیم‌های صدرنشین ندارد و تنها تغییراتی جزئی در اواسط جدول ایجاد می‌کند، حتی وچان کردستان به عنوان دومین تیم جدول رده‌بندی که برای قهرمانی با شهرداری بم در رقابت بود، خواستار اعلام پایان مسابقات است.

بی‌توجهی به تصمیم‌گیری در مورد لیگ به معنی بی‌توجهی به وضعیت تعداد زیادی بازیکن و مربی است که ماه‌هاست به صورت انفردی تمرین می‌کنند و از این شرایط خسته شده‌اند.    

گلاره ناظمی، مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان حاضر به پاسخگویی و شفاف‌سازی در مورد وضعیت مسابقات نیست. از طرفی دیگر، لیلا صوفی‌زاده به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال هم سکوت کرده تا بی‌توجهی به وضعیت فوتبال بانوان بیش از پیش به چشم آید.

این وضعیت می‌تواند نشان‌دهنده قدرت و جسارت کم مدیران فعلی فوتبال بانوان برای تصمیم‌گیری باشد. در حالی که پیشرفت یک رشته نیازمند مدیرانی مقتدر است که در زمان لازم تصمیمات درستی را اتخاذ کنند اما مدیران فعلی بدون اینکه خود را ملزم به پاسخگویی به افکار عمومی بدانند سکوت پیشه کرده و وضعیت مبهم بانوان فوتبالیست هم ظاهرا برایشان اهمیتی ندارد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه