ارسال به دیگران پرینت

دومین تجربه سرمربیگری کاپیتان در لیگ کشتی

تیم کشتی آزاد استقلال در حالی روز پنجشنبه نخستین حضورش در لیگ را تجربه می‌کند که کاپیتان المپیکی تیم ملی را در راس کادر فنی و کشتی گیران خود به همراه دارد.

دومین تجربه سرمربیگری کاپیتان در لیگ کشتی

باشگاه استقلال چندی پیش رسما اعلام کرد قصد تیمداری در لیگ کشتی آزاد را دارد و کمی بعد احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه با حضور در فدراسیون کشتی و دیدار با علیرضا دبیر، مهر تاییدی بر این ادعا زد.

پس از این توافق و اعلام آمادگی، اعضای کادر فنی تیم کشتی استقلال هم برای حضور در لیگ معرفی شدند که نام رضا یزدانی کاپیتان المپیکی تیم ملی هم به عنوان سرمربی در راس امور تیم خودنمایی می کرد.

یزدانی در حالی به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب و معرفی شد که حالا باید در دومین تجربه مربیگری خود در لیگ، وارد گود شود. او پیش از این نیز سابقه سرمربیگری در تیم «خونه به خونه» بابل را در کارنامه داشت و حالا قرار است تجربه قبلی خود را در باشگاه بزرگ و نامداری همچون استقلال تکرار کند.

البته یزدانی فقط به مسئولیت سرمربیگری در تیم استقلال بسنده نکرد و در آستانه آغاز لیگ اعلام شد او به عنوان کشتی‌گیر هم با این باشگاه قرارداد بسته تا شاید در شرایط خاص، بتواند دوبنده بر تن کند و از کسوت سرمربی به کشتی‌گیر تغییر پُست دهد.

آنچه مسلم است حضور آزادکار نامدار و باتجربه ای همچون رضا یزدانی چه به عنوان سرمربی و چه به عنوان کشتی‌گیر در لیگ برتر می‌تواند باعث افزایش هیجان و حساسیت‌های مسابقات شود. به ویژه آنکه او مدتها از میادین دور بوده و حالا قصد دارد با حضور در لیگ، توان و پتانسیل خود را برای حضور در جمع مدعیان تیم ملی محک بزند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه