ارسال به دیگران پرینت

اصغری مقدم: هدفمان صعود به جمع شش تیم لیگ برتر فوتسال است

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: هدفمان صعود به جمع شش تیم نهایی لیگ برتر فوتسال است.

اصغری مقدم: هدفمان صعود به جمع شش تیم لیگ برتر فوتسال است

جواد اصغری مقدم، سرمربی تیم سن ایچ ساوه دردر مورد شرایط این تیم برای فصل جدید لیگ برتر گفت: ما زودتر از همه تیم‌ها فعالیت خود در نقل و انتقالات را شروع کردیم چون می دانستیم که اگر تعلل کنیم نمی‌توانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. تا الان سه بازیکن لیگ برتری جذب کردیم و یک بازیکن دیگر نیز تا پیش از شروع لیگ به جمع ما اضافه می‌شود تا با ترکیبی تقریبا کامل وارد لیگ شویم.

او افزود: اردوی یک هفته‌ای در نوشهر داشتیم و پس از چند روز استراحت از این هفته تمرین‌های خود را در ساوه دنبال می‌کنیم. از مربی بدنساز برزیلی این نکته را یاد گرفتم که کار بدنی خیلی مهم است و در سال‌هایی که در دبیری تبریز و سن ایچ ساوه مربی بودم همیشه اردوی شمال را برای تیم گذاشتم و جواب گرفتم. تمرین در ماسه درصد مصدومیت بازیکنان را هم کاش می‌دهد و در کل بدنسازی خوبی داشتیم.

اصغری مقدم با اشاره به هدف تیم فوتسال سن ایچ برای این فصل لیگ برتر گفت: هدف اولمان این است که در جمع سه تیم صعودکننده از گروه باشیم. می دانیم کار سختی است چرا که الان با ۱۲ بازی باید بخشی از سرنوشتمان را مشخص کنیم و اجازه اشتباه نداریم.

سرمربی سن ایچ ساوه با بیان این که تیمش را جرو مدعیان این فصل می‌داند تاکید کرد: تیم‌های گیتی پسند، مس سونگون و کراپ الوند بازیکنان بسیار خوبی دارند ضمن این که فرش آرا، حفاری و ستارگان ورامین هم تیم‌های خوبی هستند که همه این تیم‌ها مدعیان این فصل لیگ برتر خواهند بود.

انتهای پیام

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه