ارسال به دیگران پرینت

کشاورز: بازی کردن را بیشتر دوست دارم اما شاید فقط مربی باشم

مربی بازیکن تیم فوتسال راگای تهران با بیان اینکه هدف اول این تیم در لیگ برتر فوتسال ماندن در مسابقات است گفت: بازی کردن را بیشتر دوست دارم و منتظرم تیم تکمیل شود تا تصمیم بگیرم.

کشاورز: بازی کردن را بیشتر دوست دارم اما شاید فقط مربی باشم

محمد کشاورز، مربی بازیکن تیم فوتسال راگای تهران در مورد حضورش در این تیم و وضعیت آنها برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال گفت: تیم راگا تازه به لیگ برتر آمده و کار سختی برای حضور دراین مسابقات داریم. چند روزی است که تمرینات خود را شروع کردیم و فعلا با ۵ بازیکن به نام‌های مجید حاجی بنده، مرتضی فراهانی، حمیدرضا ره انجام، میلاد قنبرزاده و میثم نوری قرارداد بستیم و با چند بازیکن دیگر هم وارد مذاکره شدیم که طی روزهای آتی به ترکیب ما اضافه می‌شوند. قرارداد چند بازیکن فصل قبل خود را هم تمدید کردیم و امیدواریم با تکمیل نفرات بتوانیم با شرایط خوبی وراد مسابقات شویم.

وی با بیان اینکه سعی می کنند واقع بین باشند و کارشان در سال اول سخت است تاکید کرد: هدفگذاری ما در سال اول این است که در لیگ برتر بمانیم اما از اتفاقات بهتر استقبال می‌کنیم و قطعا برای صعود به مرحله بعد برنامه ریزی خواهیم داشت.

کشاورز در مورد اینکه به عنوان بازیکن هم در تیم راگا فعالیت می‌کند یا فقط مربی خواهد بود گفت:علاقه شخصی‌ام بازی کردن است چون کار مربیگری سخت‌تر و پر استرس است اما منتظرم وضعیت تیم مشخص شود و اگر احساس نیاز بود بازی می‌کنم در غیر این صورت فقط سرمربی خواهم بود.

سرمربی راگا در مورد مدعیان این فصل لیگ برتر فوتسال تاکید کرد: مس و گیتی پسند دو مدعی سنتی لیگ برتر هستند و امسال تیم هایی مثل حفاری خوزستان، فرش آرامشهد، سن ایچ ساوه و کراپ الوند هم خوب عمل کرده اند که قهرمانی بین این تیم‌ها خواهد بود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد وضعیت این تیم در آستانه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات تیم ملی لغو بازی‌های دوستانه است که این اتفاق به ضرر تیم ملی خواهد شد. از سوی دیگر مشکلات مالی و پرداخت نشدن پاداش بازیکنان نیز زیبنده نیست. اگر این دو مشکل برطرف شود شرایط تیم ملی قطعا بهتر خواهد شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه