ارسال به دیگران پرینت

چرخابی: بازی با العین حکم مسابقه تدارکاتی را داشت| نویدکیا روی گل نزدن تیمش کار کند

پیشکسوت فوتبال اصفهان می‌گوید سرمربی سپاهان باید روی مشکل اصلی این تیم یعنی بی‌دقتی در زدن ضربات آخر کار کند.

چرخابی: بازی با العین حکم مسابقه تدارکاتی را داشت| نویدکیا روی گل نزدن تیمش کار کند

حسین چرخابی، پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره تساوی سپاهان برابر العین و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ سپاهان تغییر بزرگی در تیمش داشته، یعنی سرمربی‌اش عوض شده است. به نظرم این بازی‌ها برای نویدکیا یکسری مسابقه تدارکاتی خیلی سخت حساب می‌شود. نمی‌خواهم بگویم سپاهان صعود به مرحله بعدی یا کسب عنوان را پیش رویش نمی‌دید اما مشخصا برای نویدکیا این یک تورنمنت بسیار خوب برای محک زدن تیمش بود.

او درباره بازی با العین هم گفت:‌ سپاهان در این بازی تغییرات اساسی نسبت به دو بازی قبلی داشت. رضا میرزایی در دفاع راست و مهدی ترکمان در دفاع چپ به میدان رفتند. در این بازی هم ترکیب دو مدافع وسط نسبت به دو بازی قبلی متفاوت بود و پورقاز به همراه نژادمهدی در قلب دفاع بازی کردند. نکته جالب توجه بازی کردن یاسین سلمانی بازیکن امیدهای سپاهان بود که یکی از بازیکنان آینده‌دار این تیم است.

چرخابی درباره تفاوت بازی سپاهان در این مسابقه با بازی‌های قبلی توضیح داد: در بازی‌های قبلی نویدکیا دوست داشت توپ‌ها سانتر نشوند و بازی روی زمین ادامه پیدا کند و بازیکنان با پاس‌های کوتاه از عمق به حریف ضربه بزنند اما در این بازی بیشتر از دو بازی قبلی سانتر و بازی مستقیم از سپاهان دیدیم و حفظ توپ کمتری شکل گرفت. این هم خودش برای بازی‌های آینده این تیم در لیگ برتر یک آزمایش بود. در نیمه اول، تیم العین برتری نسبی داشت و سپاهان موقعیت آنچنانی نداشت. العین هم موقعیت آنچنان خطرناکی نداشت ولی نسبتا بهتر بازی کرد. 

او ادامه داد: در نیمه دوم با آمدن دانیال اسماعیلی‌فر به دفاع راست دو اتفاق رخ داد. ما می‌دیدیم تیم العین در نیمه اول بیشتر حملاتش را از جناح راست سپاهان انجام می‌دهد. با آمدن اسماعیلی‌فر نه تنها از شدت این حملات از این سمت کم شد بلکه خود اسماعیلی‌فر هم توانست به زمین حریف نفوذ کند. هم در فصل قبل و هم در این سه بازی بارها شنیده‌ایم که می‌گویند سپاهان موقعیت می‌سازد ولی استفاده نمی‌کند. من این جمله را اصلاح می‌کنم؛ سپاهان موقعیت گل دارد ولی با بی‌دقتی و زدن ضربات نهایی بسیار بد به گل نمی‌رسد و این چیزی است که محرم نویدکیا باید روی آن کار کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه