ارسال به دیگران پرینت

منصوریان | سرمربی جدید تراکتور آثار استقلال اش را از صفحه‌اش پاک کرد

انتخاب سرمربی جدید تراکتور همانطور که پیش‌بینی می‌شد با واکنش‌های متفاوتی از سوی هواداران پرتعداد این تیم مواجه شد.

 منصوریان   |   سرمربی جدید تراکتور آثار استقلال اش  را از صفحه‌اش پاک کرد

علیرضا منصوریان که یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه استقلال در دهه‌های اخیر به شمار می‌آید و در این باشگاه نیز دوره مربیگری پر سر و صدایی را پشت سر گذاشته، در شرایطی تصمیم خود برای حضور خود در شهر تبریز را گرفت که پیش از این در باشگاه‌هایی چون ذوب آهن و نفت تهران نتایج متفاوتی از خود به جای گذاشته است؛ کارنامه‌ای که باعث می‌شود قضاوت‌های مختلفی درباره استخدام او و حضورش در تیم فوتبال تراکتور از سوی هواداران این تیم صورت بپذیرد.

اما شاید مهم‌ترین چالش منصوریان در باشگاه جدید، مسئله هویت نشأت گرفته از حضور طولانی او در استقلال است؛ تیمی که هویت فوتبالی منصوریان را شکل داده و او ارتباط خاصی با آن دارد. طبیعتا در تبریز همانطور که در گذشته برای مثال برای مربی مثل پرویز مظلومی هم اتفاق افتاده، حساسیت‌های مختلفی نسبت به چهره‌های سرخابی وجود دارد و این‌بار نیز علیرضا منصوریان بعد از شعله‌ای که ناگهان ارتفاع گرفت، مجبور شد در اقدامی عجیب پست‌های قدیمی اینستاگرام خود را حذف کند؛ تصمیمی که به سرعت منجر به اعتراض بخش دیگری از جمعیت هواداری؛ منتسب به استقلال شد.

منصوریان در سال‌های اخیر مسائلی جدی را در اینستاگرام تجربه کرده و بارها و بارها نیز در گفتگوها و مصاحبه‌هایش از رفتار تهدیدگرانه و کامنت‌های منفی طرفداران دو آتشه فوتبال گلایه کرده و اغلب آن‌ها را جماعتی جوان و کم سن و سال نامیده که مراعات هیچ چیز را نمی‌کنند؛ با این پیشینه او حتی مدتی طولانی در اینستاگرام فعالیتی نداشت و پس از باز کردن مجدد صفحه، کامنت‌های خود را هم بست تا از گزند صحبت‌ها و فضاسازی‌ها در امان باشد.

او دیروز حتی پسوند عنوان اینستاگرامی‌اش که به نام مخفف استقلال تعلق داشت را تغییر داد تا بیش از این مورد انتقاد هواداران تراکتور نباشد؛ علیرضا منصوریان البته امیدوار است با گذر زمان و کار خوب در تیم تازه‌اش، این داستان‌ها و حاشیه‌های اولیه پشت سر بگذارد. حاشیه‌هایی که مربوط به حساسیت‌های نه چندان پذیرفته شده در فوتبال حرفه‌ای است و باعث می‌شود مربیان برای ایجاد امنیت خاطر دست به کارهایی بزنند شبیه به آن‌چه که منصوریان انجام داد. از طرفی این حرکت منصوریان باعث دلخوری و انتقاد شدید هواداران استقلال شده و آن‌ها معتقدند اسطوره این باشگاه نباید تصاویرش با این را از صفحه خود پاک می‌کرد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه