ارسال به دیگران پرینت

استقلال | تبریک تلخ وریا غفوری پس از باخت

| کاپیتان تیم فوتبال استقلال شکست مقابل تراکتور در فینال جام حذفی را به کسانی تبریک گفت که باعث ایجاد حاشیه برای این تیم شدند.

 استقلال | تبریک تلخ  وریا غفوری پس از باخت

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از شکست 3 بر 2 استقلال مقابل تراکتور تبریز در جام حذفی فوتبال در مصاحبه‌ای کوتاه گفت: به خودی‌هایی که حاشیه ساختند و باعث شدند تیم ما بازنده شود، تبریک می‌گویم.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه