ارسال به دیگران پرینت

فیروزجا باز هم برابر کارلسن شکست خورد

علیرضا فیروزجا نابغه شطرنج ایران در مسابقات آنلاین مقابل کارلسن، نفر اول شطرنج جهان قرار گرفت و شکست خورد.

فیروزجا باز هم برابر کارلسن شکست خورد

 پس از شیوع بیماری کرونا رقابت های شطرنج به صورت آنلاین پیگیری شد. در این رقابت های آنلاین بیشتر شطرنج بازان بزرگ با یکدیگر به رقابت پرداختند. در مهمترین رقابت های شطرنج آنلاین روز گذشته(شنبه) مسابقات شطرنج "فیشر شودآون"  پیگیری شد که شطرنج بازان بزرگی مانند مگنوس کارلسن نفر اول شطرنج جهان، گری کاسپاروف قهرمان بی نظیر اسبق شطرنج جهان و نفرات برتر رنکینگ جهانی از جمله لوون آرونیان، فابیانو کاروانا و ماکسیم وشیه حضور دارند. همچنین نابغه شطرنج ایران علیرضا فیروزجا در این رقابت‌ها دست به مهره شده است.

شطرنج بازان در روز دوم این رقابت ها به مصاف سه حریف خود رفتند. در مهمترین بازی ها علیرضا فیروزجا در بازی ششم خود مقابل مگنوس کارلسن نفر اول شطرنج جهان قرار گرفت و در آخر فیروزجا در این بازی شکست را پذیرا شد. 

در این مسابقات ۱۰ شطرنج‌باز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. فیروزجا در این مسابقات موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شده و با یک و نیم امتیاز در رده آخر قرار دارد.

لوون آرونیان با چهار و نیم امتیاز در رده اول و کارلسن با چهار امتیاز در رده دوم قرار دارد.

این رقابت ها به صورت آنلاین برای علاقه مندان پخش زنده می شود. مجموع جوایز این مسابقات ۱۵۰ هزار دلار است و شطرنج بازان به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه