ارسال به دیگران پرینت

لیونل اصرار به جدایی دارد؛

مسی | راهراه های مذاکره بسته شد

چند روز پس از آنکه ستاره آرژانتینی علیه مسئولان باشگاه بارسلونا موضع گیری کرد، حالا او به سوژه اول دنیای فوتبال تبدیل شده و علاقمندانش منتظر تعیین تکلیفش برای فصل آینده هستند.

مسی |  راهراه های مذاکره بسته شد

شکست سنگین بارسلونا در لیگ قهرمانان آسیا شلعه های اختلاف لیونل مسی با مسئولان باشگاه بارسلونا را شعله ور کرد تا ستاره آرژانتینی لب به انتقاد از وضعیت موجود بگشاید.

شاید در روزهای ابتدایی مطرح شدن این انتقادات حتی بد بین ترین هوادار بارسلونا هم تصور نمی کرد و مسی و باشگاه برای ادامه همکاری به بن بست برسند اما این اتفاق رخ داده و حالا طرفین با مواضع خاص خودشان به مشکل خورده اند.

لیونل مسی اصرار به جدایی دارد و تمام بندهای قراردش را مرور کرده تا بتواند راهی برای فرار داشته باشد. در مقابل مدیران باشگاه هم تمام روزنه های ورود پیشنهادات به باشگاه را بسته اند و تاکید کرده اند هر تیمی که مسی را می خواهد باید با خودش مذاکره کند.

رئیس باشگاه بارسلونا قصد ندارد به هیچ عنوان فوق ستاره سالهای اخیر تیمش را از دست بدهد. مسی اما به پایان راه با بارسا رسیده و می خواهد شرایط جدیدی را تجربه کند. او در تست پزشکی بارسلونا شرکت نکرد و قصد دارد از جمع آبی و اناری های نوکمپ جدا شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه