ارسال به دیگران پرینت

آغازمذاکرات پاریسن ژرمن با لیونل مسی

جدایی لیونل مسی از بارسلونا بسیار محتمل به نظر می‌رسد چرا که او به سران بارسا اطلاع داده که خواستار جدایی از این تیم است. از منچسترسیتی به عنوان جدی ترین مقصد لیونل مسی نام برده می‌شود اما اکنون پاریسن ژرمن هم مذاکرات خود را با فوق‌ستاره‌ی آرژانتینی آغاز کرده و می‌خواهد شانس خودش را امتحان کند.

آغازمذاکرات پاریسن ژرمن با لیونل مسی

پاریسن ژرمن امیدوار است تا بتواند مسی را دوباره در کنار نیمار قرار دهد چرا که این دو دوستانی صمیمی بوده و باشگاه پاریسی می‌خواهد از این فرصت نهایت بهره را ببرد. به گفته‌ی اوله پاری سن ژرمن مذاکرات خود را با وکلای لیونل مسی استارت زده است چرا که قصد دارد مسی را به پاریس برده و او را تبدیل به ستاره‌ی اصلی تیمش کند تا شاید بتواند به رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رنگ واقعیت ببخشد. در حالی که همچنان از منچسترسیتی به عنوان محتمل ترین مقصد لئو مسی نام برده می‌شود، باشگاه پاریسی هم مذاکرات خود را آغاز کرده است تا با منچسترسیتی وارد رقابت شود.

باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و در نهایت لیونل مسی چه تصمیمی را برای آینده‌اش اتخاذ می‌کند. تصمیمی که بدون شک مهم‌ترین خبر این تابستان خواهد بود.

منبع : فوتبالی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه