ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | مسی، حکم به جدایی ستین داد؟

: انتقادات تند و تیز لیونل مسی از وضعیت بارسلونا می تواند حکم به جدایی کیکه ستین، مربی بارسلونا که در نیم فصل دوم به تیم آمده بود، بدهد؟

 فوتبال  | مسی، حکم به جدایی ستین داد؟

تیم فوتبال بارسلونا در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت‌های لالیگا، شب گذشته(پنجشنبه) در خانه خود به مصاف اوساسونا رفت و در عین ناباوری به این تیم ۱۰ نفره با نتیجه ۲ بر یک باخت تا ششمین باخت فصل را تجربه کند و در امتیاز ۷۹ باقی بماند. در همین حین رئال مادرید، رقیب سنتی آبی‌اناری‌ها توانست برای سی و چهارمین بار به عنوان قهرمانی لالیگا برسد.

باخت بارسلونا نه تنها هواداران که لیونل مسی را هم حسابی عصبانی کرد. او پس از این شکست و قهرمانی رئال گفت: رئال مادرید کار خود را به خوبی انجام داد. آن‌ها پس از بازگشت، در تک تک مسابقات موفق شدند به پیروزی برسند ولی ما امتیازهای زیادی از دست دادیم که نباید این گونه می‌شد.

وی درباره اوضاع کنونی تیم هم کاملا ناامید است و اینگونه شرایط را توضیح می‌دهد: در شرایط فعلی وقتی هواداران می‌بینند که اتفاقات خوبی رخ نمی‌دهد، صبر و شکیبایی‌شان را از دست می‌دهند. برای جنگیدن در لیگ قهرمانان اروپا باید خیلی چیزها تغییر کند. زیرا با این شرایط و اینطور بازی کردن مقابل ناپولی بازنده خواهیم بود.

گفتنی است تیم فوتبال بارسلونا باید هجدهم مردادماه در ورزشگاه نیوکمپ از ناپولی در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرایی کند. با این حال شنیده می‌شود نتایج ضعیف بارسا با کیکه ستین و از دست رفتن قهرمانی لالیگا و همچنین نارضایتی مسی از عملکرد تیم باعث می‌شود که احتمال تغییر سرمربی در بارسا زیاد باشد. باید دید در بازی مقابل ناپولی چه کسی روی نیمکت بلوگرانا خواهد نشست.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه