ارسال به دیگران پرینت

رونمایی از تیم‌های پلی‌آف لیگ دسته یک فوتسال

با برگزاری بازی‌های هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال، چهره چهار تیم حاضر در پلی‌آف مشخص می‌شود.

رونمایی از تیم‌های پلی‌آف لیگ دسته یک فوتسال

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال از اواسط اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شد. این در حالی است که تنها یک هفته به پایان مسابقات در گروه دوم باقی مانده بود و دو تیم صعود کننده به پلی‌آف از گروه اول منتظر مشخص شدن دو تیم صعود کننده گروه دوم بودند تا برای لیگ برتری شدن با هم رقابت کنند.

این مسابقات قرار بود اوایل تیرماه برگزار شود اما سازمان لیگ فوتسال به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌ها در تمرینات و هم‌چنین رای کمیته انضباطی در مورد تیم شهرداری قرچک برگزاری این بازی‌ها را بار دیگر متوقف کرد. با مشخص شدن رای نهایی تیم شهرداری قرچک و کسر سه امتیاز از این تیم به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز، حالا هفته پایانی این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

از گروه اول دوم تیم فولاد سیرجان ایرانیان و نفت امیدیه راهی پلی‌آف شدند و امروز نیز تکلیف دو تیم صعود کننده به پلی‌آف از گروه دوم مشخص می‌شود. در این گروه شهرداری ساوه شانس بسیار کمی برای صعود دارد و به احتمال زیاد کراپ الوند قزوین به عنوان تیم اول و فودکا تهران به عنوان تیم دوم راهی پلی‌آف می‌شوند.

هم‌چنین احتمال دارد یکی دو بازی امروز به دلیل بی‌اهمیت بودن نتایج آن در جدول برگزار نشود. پس از برگزاری بازی‌های امروز جلسه‌ای بین مدیران چهار تیم صعود کننده برگزار و در مورد مرحله پلی‌آف و نحوه برگزاری آن تصمیم گیری می‌شود.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

فودکا تهران - شهرداری قرچک

شهرداری ساوه - کراپ الوند

سفیر گفتمان - آرنوش کاشان

نماسازان آبادان - خالص سازان زنجان

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه