ارسال به دیگران پرینت

فوتسال| اتفاقی که حاشیه بازی برگشت فینال لیگ فوتسال را کم کرد

دو تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون با ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان خود حاشیه‌های بازی برگشت را کم کردند.

فوتسال| اتفاقی که حاشیه بازی برگشت فینال لیگ فوتسال را کم کرد

 هفته گذشته و با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال در اصفهان، مصاحبه‌های مدیران دو تیم علیه یکدیگر جنگ را پیش از شروع بازی استارت زد.

مدیرعامل مس مدعی شد بازیکن سابق این تیم  یعنی سنگ سفیدی که در گیتی پسند توپ می‌زند می‌خواسته به ایتالیا پناهنده شود. مدیران گیتی پسند هم به این ادعا واکنش نشان دادند و هر دو باشگاه علیه یکدیگر بیانیه دادند تا حسابی بازار حاشیه داغ شده و در نهایت سازمان لیگ از برخورد با متخلفین بگوید. برای بازی برگشت دو تیم اما برای اینکه حاشیه بر متن بازی تاثیر نگذارد هر دو تیم بازیکنان خود را ممنوع المصاحبه کردند.

گیتی پسند که در بازی رفت در اصفهان ۴ بر ۳ از مس سونگون شکست خورد برای بازی برگشت مصمم به جبران این نتیجه است و مسی‌ها نیز گرچه این هفته را با شایعه ابتلای علیرضا صمیمی دروازه بان خود به کرونا آغاز کردند اما بدون توجه به این اتفاق و البته با نادیده گرفتن نتیجه‌ای که در بازی رفت گرفتند به دنبال پیروزی در بازی خانگی هستند.

به نظر می رسد با توجه به فروکش کردن حواشی این بازی پیش از شروع، در جریان بازی با توجه حسیاست فوق العاده مسابقه شاهد نبردی پربرخورد و جنجالی باشیم.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه