ارسال به دیگران پرینت

شکست اسنوکر باز ایرانی در مرحله انتخابی مسابقات قهرمانی جهان

سهیل واحدی اسنوکر باز ایرانی در رقابت های انتخابی مسابقات قهرمانی جهان شکست خورد و از صعود به مرحله اصلی این مسابقات بازماند.

شکست اسنوکر باز ایرانی در مرحله انتخابی مسابقات قهرمانی جهان

 رقابت های انتخابی اسنوکر قهرمانی جهان در بخش حرفه ای ها از ۳۱ تیرماه در شفیلد انگلستان آغاز شده و تا  تا هفتم مردادماه پیگیری خواهد شد. حسین وفایی و سهیل واحدی دو نماینده ایران در این رقابت ها حضور دارند.

 روز گذشته (سه شنبه) سهیل واحدی در مرحله نخست به مصاف آلن تیلور از کشور انگلستان رفت. این اسنوکر باز ایرانی در مقابل این حریف انگلستانی با نتیجه شش بر یک شکست خورد و از رسیدن به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان اسنوکر بازماند. 

لازم به ذکر است نماینده ایران در رده ۱۰۴ بتهرین اسنوکر بازان جهان قرار دارد. 

همچنین حسین وفایی دیگر نماینده ایران به دلیل جایگاهش در رنکینگ حرفه ای ها، از مرحله سوم این  رقابت ها کار  خود را آغاز می کند.

در مرحله انتخابی ۱۲۸ بازیکن بمنظور صعود به مرحله اصلی با یکدیگر رقابت می کنند. در مرحله اول بازیکنان رنکینگ هشتادو یکم تا صدو چهل و چهارم شرکت می کنند و برندگان این مرحله با بازیکنان رنکینگ هشتادم تا چهل و نهم دیدار خواهند کرد و برندگان آن با بازیکنان رنکینگ هفدهم تا چهل و هشتم رقابت می کنند و در مرحله چهارم ۳۲ بازیکن برتر با یکدیگر مسابقه می دهند تا شانزده بازیکن برتر و راه یافته به دیدار نهایی کروسبیل مشخص شوند.

مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان در مرحله اصلی در سالن تئاتر کروسبیل با حضور ۱۶ بازیکن راه یافته از مرحله انتخابی و ۱۶ بازیکن برتر رنکینگ حرفه ای های جهان از دهم مرداد ماه آغاز خواهد شد و اسنوکربازان برای کسب جایزه پانصد هزار پوندی با یکدیگر رقابت می کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه