ارسال به دیگران پرینت

کنایه آذری به سازمان لیگ؛ مراقب باشید کامپیوترتان تحت تاثیر کرونا از کار نیفته!

خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از شرایط به وجود آمده برای این باشگاه در آستانه بازی با پرسپولیس به دلیل پاسخگو نبودن سازمان لیگ، گله مند است.

کنایه آذری به سازمان لیگ؛ مراقب باشید کامپیوترتان تحت تاثیر کرونا از کار نیفته!

روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است که فدراسیون و سازمان لیگ هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه این باشگاه برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس نداده اند.

سعید آذری، مدیرعامل فولاد نیز در واکنش به اتفاق رخ داد، به کنایه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

"کرونا هست تا زمان نامعلوم، این ویروس البته به غیر از بیمار کردن مردم در سراسر جهان کارهای دیگری را می‌تواند انجام بدهد.

مثلا می‌تواند باعث قطع شدن ناگهانی اتوماسیون اداری یک سازمان بشود تا تبادل اطلاعات راجع به آن صورت نگیرد، البته این نوع گزینش کرونا بستگی به استفاده کاربر آن دارد.

مراقب باشید سیستم کامپیوتری شما تحت تاثیر کرونا از کار نیفته ولی هنوز شیوه‌های قدیمی‌تر تبادل اطلاعات منسوخ نشده از اون استفاده کنید.

یه کارایی دیگه هست در ورزش اگر بخواهند یه مسابقه را به علت درصد بالای ابتلا کنسل کنند کرونا همکاری می‌کنه ولی در بعضی موارد نمیشه چون کرونا روی بعضی رنگ‌ها کارایی ندارد. خود به خود درصدش کاهش پیدا می‌کنه تا اون مسابقه انجام بشه، کرونای دل بخواه همینه دیگه."

با گذشت ۱۲ روز از اعلام باشگاه فولاد مبنی بر ابتلای ۲۵ درصد از اعضای این تیم به ویروس کرونا، تست اخیر بازیکنان کرونایی فولاد نیز مجدد مثبت بود، ضمن این که نفرات جدیدی از این تیم به کرونا مبتلا شده اند و باتوجه به این شرایط، باشگاه فولاد هنوز تکلیف خود را برای بازی با پرسپولیس نمی داند.

تمرینات گروهی فولاد از روز دوشنبه بدون حضور بازیکنان کرونایی آغاز شد و نکونام در حالی تیم خود را برای بازی حساس با پرسپولیس آماده می کند که تعداد بسیاری از بازیکنان و البته نفرات اصلی خود را فعلا در اختیار ندارد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه