ارسال به دیگران پرینت

شنا| رضوانی: طی دو روز آینده تمرینات شناگران آغاز می‌شود/ همه استخرها باید پروتکل‌ها را رعایت کنند

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تمرینات ملی‌پوشان طرف یکی دو روز آینده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود

شنا| رضوانی: طی دو روز آینده تمرینات شناگران آغاز می‌شود/ همه استخرها باید پروتکل‌ها را رعایت کنند

 محسن رضوانی در مورد بازگشایی استخرهای سرپوشیده و آغاز فعالیت شناگران اظهار کرد: ان شاءالله ظرف یکی دو روز آینده تمرینات شناگران آغاز می‌شود. بحث بازگشایی استخرها یک طرف ماجرا و بحث سلامتی سوی دیگر این قضیه است. همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. اگر ورزشکاری دچار مشکل و بیماری شود باید ورزش قهرمانی را کنار بگذارد. بنابراین باید همه موارد را در نظر گرفت.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ادامه گفت: تست pcr از ورزشکاران گرفته شده است تا خیالمان از بابت سلامتی آن‌ها راحت باشد. وسایلی هم که کمیته ملی المپیک داده بود به ملی‌پوشان تقدیم کردیم و امیدواریم با روحیه تمریناتشان را آغاز کنند.

رضوانی در خصوص تشکیل اردو با حضور ملی‌پوشات شهرستانی گفت: تشکیل اردو که ممنوع است. ملی‌پوشان واترپلو نیز هنوز امکان اردو ندارند. استخرهای ما در اصفهان و مشهد و .. برای سایر ملی‌پوشان فعال است. طرف یکی دو روز آینده هم ملی‌پوشان تهرانی نیز تمریناتشان را آغاز می‌کنند. فعالیت آکادمی نیز به زودی آعاز می‌شود.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: به همه استخرها توصیه کرده ایم پروتکل‌ها را رعایت کنند. اگر اتفاقی در یکی از استخرها رخ دهد همه زیر سوال می‌روند. نمی‌دانیم کلر با غلظت ۳ ppm برای مردم عادی هم قابل استفاده است یا خیر. بنابراین باید همه ضوابط و پروتکل‌هایی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام شده را در نظر گرفته شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه