ارسال به دیگران پرینت

«یلدا» و «صحنه‌هایی از یک جدایی» از سوم تیر اکران می‌شوند

اکران فیلم‌های «هنر و تجربه» از سوم تیرماه در تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

«یلدا» و «صحنه‌هایی از یک جدایی» از سوم تیر اکران می‌شوند

به نقل از روابط عمومی موسسه هنر و تجربه، در حالی که قرار بود اکران فیلم‌های «هنر و تجربه» همراه با دیگر فیلم‌های جدید سینما از امروز (اول تیرماه) آغاز شود ولی به دلیل برخی مسائل که در بازگشایی سالن‌ها پیش آمد این اکران به روز سه‌شنبه (سوم تیرماه) موکول شد.

بر این اساس، از روز سوم تیرماه فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی علی مصفا و مستند «صحنه‌هایی از یک جدایی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وحید صداقت اکران خود را در گروه «هنر و تجربه» آغاز می‌کنند.

همچنین از چهارشنبه (چهارم تیرماه) مستند «جایی برای فرشته ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و تهیه‌کنندگی حامد شکیبانیا و محسن شاه‌محمد میراب در سینماهای این گروه روی پرده می‌رود.

آغاز اکران «هنر و تجربه» با سینماهای فرهنگ، خانه هنرمندان ایران، موزه سینما، کورش و چارسو در تهران و سینماهای هویزه مشهد، سیتی سنتر اصفهان، اکومال کرج، ستاره‌باران تبریز، عمیق بجنورد و کانون ساری در استان‌ها خواهد بود. سالن‌های اکران «هنر و تجربه» به مرور و در هفته‌های آتی افزایش می‌یابند.

مستند «صحنه‌هایی از یک جدایی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وحید صداقت که از ۲۷ بهمن‌ماه روی پرده سینماهای «هنر و تجربه» رفته بود، ادامه اکران خود را دنبال می‌کند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه