ارسال به دیگران پرینت

به صورت شفاف دلیل عدم صلاحیت کفاشیان اعلام شود

نماینده مجلس شورای اسلامی برخورد قاطع و محکم دستگاه قضایی و سایر نهادهای نظارتی با پروژه بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال را ضروری دانست.

به صورت شفاف دلیل عدم صلاحیت کفاشیان اعلام شود

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در مورد بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در گام اول باید به صورت شفاف و علنی عنوان شود که چرا این فرد دچار محرومیت شده و ماجرا چه بوده است. هم‌اکنون شاهد بازگشت شخصی به فدراسیون هستیم که حداقل برای یک سال از فعالیت در این ورزش محروم بوده است. چه اتفاقی موجب شده است تا ایشان فاقد صلاحیت برای حضور در این عرصه دانسته شود؟ این موضوع باید به صورت شفاف اعلام شود که ماجرا و ابعاد آن چه بوده است.

وی در ادامه افزود: اکنون شائبه‌های مالی وجود دارد که فدراسیون فوتبال و شخص ایشان بایستی پاسخگو باشند. ماجرای عودت رقمی چند 10 هزار دلاری مطرح است که ابعاد و حدود آن بایستی به صورت دقیق و شفاف به ملت توضیح داده شود و مردم بدانند که چه بر فوتبال کشور رفته که ایشان با محرومیت یک ساله مواجه شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آنچه اکنون موجب می‌شود تا این بازگشت که خود قابل تأمل و بررسی بیشتر است، مورد انتقاد قرار گیرد، بازنشسته بودن آقای کفاشیان است. براساس نص صریح قانون، تصدی چنین سمتی از سوی ایشان، غیرقانونی و به واقع بی‌احترامی به نهادهای تقنینی و نظارتی است که بایستی با برخورد قاطع دستگاه قضایی همراه شود.

پژمانفر خواستار ورود نهادهای نظارتی و قضایی برای برخورد با رفتار غیرقانونی صورت گرفته در این ماجرا و ابعاد مختلف آن شد که شائبه‌های قابل توجهی را در پی داشته است.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه