ارسال به دیگران پرینت

اولین زمین بتنی مینی گلف کشور در اردبیل احداث می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث اولین زمین بتنی مینی گلف کشور در اردبیل خبر داد و گفت: این طرح در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

اولین زمین بتنی مینی گلف کشور در اردبیل احداث می‌شود

محمد رضا برادران روز شنبه در بازدید از طرح احداث زمین مینی گلف در اردبیل افزود: اولین زمین بتنی مینی گلف کشور در منطقه توریستی و گردشگری قاسم قشلاقی واقع در جاده اردبیل - سرعین احداث می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عملیات اجرایی این طرح از دی ماه سال گذشته به حالت تعطیل در آمده بود اما با آغاز عملیات ساخت این مجموعه پیش بینی می شود این طرح تا ۲ ماه آینده به بهره برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای احداث این مجموعه یک میلیارد ریال هزینه شده است، اضافه کرد: این مجموعه دارای زمین مینی گلف ،شاتینگ و پاتینگ می باشد.

او با اشاره به درخشش ورزشکاران رشته ورزشی گلف استان در سالهای اخیر در مسابقات کشوری و آسیایی بیان کرد: با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های منطقه تلاش می شود زیر ساخت های مورد نیاز این رشته ورزشی در تمامی شهرستانهای استان مهیا شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: با توجه به جذاب و مفرح بودن رشته ورزشی گلف و عدم محدویت سنی برای فعالیت در این رشته ورزشی همگانی کردن آن ضروری است.

برادران گفت: هیات مینی گلف استان باید برای کارکنان دولت برنامه ویژهای داشته و آموزش و برگزاری مسابقات برای این قشر را از اولویت های برنامه خود قرار دهد.

 

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه