ارسال به دیگران پرینت

رئیس فدراسیون بوکس: سومین سهمیه المپیک توسط بوکسورهای کردستانی کسب شود

رئیس فدراسیون بوکس گفت: اگر همه مربیان، پیشکسوتان، داوران و ورزشکاران این رشته ورزشی متحد شوند، می‌توان شاهد کسب سهمیه سوم المپیک توسط بوکسورهای کردستانی باشیم.

رئیس فدراسیون بوکس: سومین سهمیه المپیک توسط بوکسورهای کردستانی کسب شود

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان کردستان که با حضور مسئولان و اعضای این مجمع در این شهر برگزار شد، با تأکید بر اینکه رئیس هیئت جدید باید همدلی را در بوکس کردستان به‌وجود آورده و تمام شهرستان‌ها را با یک دید ببیند؛ اظهار داشت: باید همه مربیان، داروان و ورزشکاران برای پیشرفت این رشته ورزشی و قهرمانان با «انسجام» کارها را پیش برده و همواره اتحاد خود را حفظ کنند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت مناسب بوکس استان گفت: فدراسیون حساب ویژه‌ای را روی بوکس کردستان باز کرده و اگر به این رشته ورزشی بیشتر توجه کنیم، بدون‌شک با توجه به استعداد و پتانسیل‌های موجود، می‌توان کردستان را به‌عنوان قطب بوکس کشور معرفی کرد.

رئیس فدراسیون بوکس حفظ اتحاد جامعه بوکس را رمز موفقیت و فتح قله‌های پیروزی خواند و تصریح کرد: شأن و جایگاه بوکس در سطح کشور و کردستان بسیار بالاست و نباید با ایجاد حاشیه، آن را تخریب کرد کمااینکه نگاه ما در فدراسیون نیز حمایت از هیئت‌های استانی است.

وی از کسب دو سهمیه المپیک توسط بوکسورهای کشورمان در آخرین روزهای سال گذشته خبر داد و گفت: اگر همه مربیان، پیشکسوتان، داوران و ورزشکاران این رشته ورزشی متحد شوند، می‌توان شاهد کسب سهمیه سوم المپیک توسط بوکسورهای کردستانی باشیم.

ثوری با بیان اینکه فدراسیون در طول سال فعالیت‌های منظمی از جمله دوره‌های آموزشی و برگزاری مسابقات مختلف داشته است، اظهار کرد: خوشبختانه در دو سالی که فدراسیون بوکس را تحویل گرفته ،اقدامات مناسبی انجام داده که نتیجه آن کسب دو سهیمه ارزشمند المپیک بوده است.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه