ارسال به دیگران پرینت

بدترین دوران مربیگری خراردو مارتینو

خراردو مارتینو در یک مصاحبه اعلام کرد بدترین دوران مربیگری اش در بارسلونا بوده است

 بدترین دوران مربیگری خراردو مارتینو

خراردو مارتینو که سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک است اعلام کرد بدترین دوران مربیگری اش به زمان حضورش در بارسلونا بر می گردد. سرمربی آرژانتینی در بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ هدایت آبی اناری ها را بر عهده داشت. مارتینو گفت: از جنبه نتایج سال بدی نبود. یک جام (سوپرجام) را فتح کردیم و به یک فینال رسیدیم اما در بارسا تعداد عناوینی که به دست آوردید اهمیت دارد. با این حال بدترین سال مربیگری من بود چون همکاری من به عنوان مربی شروع و پایانش با عملکرد تیم همراه بود.

سرمربی تیم ملی مکزیک افزود: برای من پیروزی ۲ بر یک برابر رئال مادرید در خانه کلیدی بود. گل دوم را با دوندگی و استفاده از فضاهای خالی به ثمر رساندیم. سرعت می‌توانست باعث کامل تر شدن بارسا شود.

مارتینو در پایان به بهترین دوران مربیگری اش اشاره کرد و گفت: مربیگری در تیم ملی پاراگوئه برای من بهترین دوران بود (با این تیم توانست تا یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی صعود کند). من پیش از آن پنج سال در پاراگوئه حضور داشتم و هدایت تیم های باشگاهی را بر عهده داشتم. هرگز زمانی که با تیم لیبرتاد تا نیمه نهایی کوپا لیبرتادورس صعود کردیم را از یاد نمی برم. از توانمندی بازیکنانی که در اختیار داشتم به وجد می آمدم.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه