ارسال به دیگران پرینت

12 عضو تیم فوتبال بادران کرونا گرفتند

| تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان تیم لیگ یکی بادران مثبت بود.


12 عضو تیم فوتبال بادران کرونا گرفتند

تست کرونای 12 بازیکن تیم دسته اولی بادران مثبت اعلام شده و این نفرات درگیر ویروس کرونا هستند.

پیش از این تست کرونای چند تیم لیگ دسته اول هم انجام شده بود و تعدادی از نفرات این تیم ها درگیر کرونا شده بودند و حالا باید دید چه تصمیمی در مورد ادامه رقابت‌ها گرفته می‌شود.

منبع : ایلنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه