ارسال به دیگران پرینت

پروتکل K-League برای کرونا

لیگ ایران را با این قوانین برگزار کنید + عکس

فوتبال کره جنوبی پروتکلی 12 بندی برای برگزاری دارد که با اجرای دقیق آن، لیگ این کشور بدون مشکل به پیش می‌رود.

لیگ ایران را با این قوانین برگزار کنید + عکس

لیگ کره جنوبی هفته نخست را با موفقیت پشت سر گذاشت. آن ها که زودتر از هر لیگ معتبر دیگری کار را آغاز کرده‌اند، با استقبال کشورهای دیگر برای حق پخش مواجه شدند و حالا خود را آماده هفته دوم می‌کنند. این در حالی است که مسئولان فوتبال ایران در حال تدارک برای تدوین پروتکلی هستند که بااستفاده از آن لیگ را از سر بگیرند اما کره جنوبی با چه قوانینی مسابقات خود را استارت زده است؟

مسئولان فوتبال این کشور پروتکلی کوتاه اما سخت گیرانه را وضع کرده اند که 12 بند دارد و طبق آن محدودیت های مختلفی برای تیم ها به وجود آمده و البته می‌توان اطمینان نسبی داشت که با رعایت این نکات، مشکلی برای اعضای تیم ها و بازیکنان پیش نخواهد آمد. تاکنون نیز گزارشی مبنی بر قانون شکنی تیم های حاضر در لیگ این کشور گزارش نشده است.

قوانینی که تیم های کره ای باید اجرا کنند بر این نکات استوار است: 1. انجام بازی بدون حضور تماشاگر 2. استریلیزه کردن استادیوم 3. عدم برگزاری مراسم ابتدای بازی 4. پوشیدن دستکش و ماسک از سوی مربیان و افراد کنار زمین 5. عدم برقراری ارتباط نزدیک داوران و بازیکنان 6. تست کرونا از تمام بازیکنان و اعضای تیم ها 7. حضور اتوبوس تیم ها در ورزشگاه در زمان متفاوت 8. تب سنجی اعضای تیم ها در لحظه ورود به ورزشگاه 9. شخصی سازی بطری آب برای بازیکنان 10. نیانداختن آب دهان بر روی زمین 11. عدم اشتراک گذاری و عوض کردن لباس در پایان بازی و 12. خبرنگاران برای انجام مصاحبه باید ماسک داشته باشند

 

همچنین علاوه بر این قوانین، در صورتی که حتی یک مورد مثبت تست کرونا در تیمی مشاهده شود، تمام اعضای تیم به مدت دو هفته در قرنطینه خواهند بود.

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه