ارسال به دیگران پرینت

موضع رهبری‌فرد در مورد پروین

بهروز رهبری‌فرد که در سال‌های اخیر مصاحبه‌های جنجالی داشته بعد از سال‌ها دلیل جدایی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس را فاش کرد. وی همچنین علیه سپهر حیدری و پروین صحبت کرد که با واکنش حیدری مواجه شد.

موضع رهبری‌فرد در مورد پروین

دلیل جدایی هاشمی‌نسب

بهروز رهبری‌فرد که در سال‌های اخیر مصاحبه های جنجالی داشته بعد از سال‌ها دلیل جدایی مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس را فاش کرد.

وی در مصاحبه با «ایران ورزشی» در این خصوص گفت: آن زمان وقتی از رختکن بالا می‌آمدیم و وارد زمین می‌شدیم، باب بود که تماشاگران علی پروین را با شعار «سلطان علی پروین» تشویق می‌کردند. برای انجام یکی از بازی‌ها از رختکن بالا آمدیم که دیدیم تماشاگران به‌جای پروین، مهدی هاشمی‌نسب را تشویق می‌کنند. آن زمان «مهدی» گل‌های بسیاری به استقلال زده بود و محبوبیت بالایی بین تماشاگران داشت. پروین که فکر نمی‌کرد کسی جای او را میان هواداران بگیرد، از همان روز با هاشمی‌نسب چپ شد. برای بازی در جام باشگاه‌های آسیا در عربستان بودیم که گفت مهدی را نمی‌خواهد. بروید از امیر عابدینی بپرسید. هر روز من و مهدی به دفتر عابدینی می‌رفتیم و از او می‌خواستیم که مشکلات را حل کند. هاشمی‌نسب التماس می‌کرد که بماند اما پروین اجازه نمی‌داد. علی پروین اما یکبار مصاحبه نکرد که بگوید هاشمی‌نسب به‌خاطر پول به استقلال نرفت و او از تیم بیرونش کرد. اگر یکبار پروین مصاحبه می‌کرد و این نکته را به زبان می‌آورد که هاشمی‌نسب مثلا به درد تاکتیک‌هایش نمی‌خورد یا حاشیه داشت، آن بنده خدا 20 سال از پرسپولیسی‌ها ناسزا نمی‌خورد. هنوزهم که هنوز است همه فکر می‌کنند مهدی به‌خاطر پول به استقلال رفت. پروین یکبار هم حرف نزده، اما من که می‌دانم ماجرا چه بوده، عابدینی که می‌داند. شاید من اشتباه کنم اما علی‌آقا وقتی برای کسی سینه‌سپر می‌کند که پای منفعتش وسط باشد.

رهبری‌فرد علیه حیدری

بهروز رهبری‌فرد اما در صحبت‌هایش که با روزنامه‌ای ورزشی داشته در مورد دیگر مدعیان پیشکسوتی پرسپولیس می‌گوید: محسن خلیلی روی هم شش ماه برای پرسپولیس بازی کرده، آن‌وقت او را به‌عنوان سرپرست تیم انتخاب می‌کنند. یا سپهر حیدری که یک عمر در ذوب‌آهن بازی کرده و فقط مدتی در پرسپولیس بوده، اما طوری صحبت می‌کند که انگار با پیراهن قرمز به‌دنیا آمده و با آن هم فوتبال را کنار گذاشته. وقتی این آدم‌ها را می‌بینم، با خودم می‌گویم شاید من اشتباه کردم که عمرم را در پرسپولیس گذاشتم.

حمله سپهر به بهروز

سپهر حیدری در گفت‌وگو با «ایلنا» در خصوص گفته‌های رهبری‌فرد اظهارکرد: من همیشه یاد گرفتم به بزرگتر و پیشکسوت خودم احترام بگذارم، ولی در پاسخ به این صحبت‌ها جا دارد بگویم که من افتخار می‌کنم پیشکسوت ذوب‌آهن و پرسپولیس هستم. افتخار می‌کنم فوتبالم را از باشگاه بزرگی مثل ذوب‌آهن شروع کردم و طی چند سال در این باشگاه کاپیتان بودم که باعث افتخارم است و برای این تیم و هوادارانش همیشه احترام زیادی قائلم. وی افزود: همه می‌دانند که از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و افتخار بزرگم این است که به آرزوی دوران کودکی که پوشیدن تیم محبوبم پرسپولیس بود رسیدم و خدا را شکر می‌کنم که به لطف خدا و هواداران پرسپولیس طی چهار فصل سه جام گرفتم و 12 گل برای این تیم به ثمر رساندم. افتخار کاپیتانی پرسپولیس نصیبم شد و حساس‌ترین گل تاریخ لیگ‌برتر را در دقیقه 96 زدم. آقای بهروز رهبری‌فرد عزیز پیشکسوت قبلا قابل احترام! اگر این عناوین باعث می‌شود که به شخص شما فشار بیاید و اذیتت کند این مشکل شماست. شما فقط با من مشکل نداری، شما همیشه برای جلب توجه علیه خیلی از بزرگان پرسپولیس مصاحبه کردی و آنها را تخریب کردی. ولی در نهایت کسی که تخریب شد از دید مردم خودتان بودید. اینکه مردم لقب سرطلایی را که من همیشه گفته‌ام لقب زنده‌یاد همایون بهزادی بوده و بس به من داده‌اند و اینکه در حال حاضر من بدون حاشیه مدارج ترقی را به‌عنوان مربی در باشگاه پرسپولیس یعنی خانه خودم دنبال می‌کنم، اگر باعث ناراحتی‌ات می‌شود، اصلا برایم مهم نیست. در این مدت که همه علیه پرسپولیس موضع گرفتند، شما آقای باتعصب کجا بودی؟ چرا یکبار از تیم حمایت نکردی؟ به علی پروین که خیلی از فوتبالت را مدیون ایشان هستی، رحم نکردی. من برای اینکه برای تیم محبوبم ایجاد حاشیه نشود و ناخواهان پرسپولیس را خوشحال نکنم جواب شما را نمی‌دهم ولی اگر دفعه بعدی هم باشد و این صحبت‌ها درباره من مطرح شود مطمئن باش خیلی محکم پاسخ خواهم داد، به‌طوری‌که دیگر مصاحبه کردن یادت برود! حیدری در پایان گفت: نکته آخر اینکه یادت باشد عشق من را به پرسپولیس که از بچگی دارم نمی‌توانی بگیری و هیچ‌وقت نمی‌گذارم کسی به پرسپولیس ضربه بزند.

موضع رهبری‌فرد در مورد پروین

رهبری‌فرد اما در مصاحبه‌اش همچنان به علی پروین تاخت. وی در مورد شرکت پیشکسوتان پرسپولیس گفت: شما با شناختی که از علی پروین دارید، آیا او حاضر است از لواسان به زمین طرشت بیاید و یک میلیون تومان در ماه بگیرد؟ یکبار به سعید شیرینی گفتم مردانه بگو علی پروین چقدر از این شرکت حقوق می‌گیرد. هر کاری کردم جواب نداد، اما به او گفتم زشت است ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی و خیلی از بزرگان بیایند و ماهی یک میلیون تومان بگیرند، آن‌وقت پروین 20 میلیون بگیرد. متاسفانه زمانی که جوان بودیم پروین نگذاشت پول بگیریم، حالا هم که پیشکسوت هستیم او چنین اجازه‌ای را به هیچکس نمی‌دهد. پروین از جیب خودش که نه اما او تعیین می‌کند که چه کسی چقدر بگیرد. درست مثل زمانی که ما بازی می‌کردیم. با امیر عابدینی مذاکره می‌کردیم و بر سر مبلغی به توافق می‌رسیدیم، اما پروین می‌آمد و در قرارداد عدد دیگری می‌نوشت. می‌خواهم بدانم کجای دنیا این کار را انجام می‌دادند که پروین چنین روشی را به کار می‌گرفت؟ مثل این است که پپ گواردیولا بیاید و بگوید من تعیین می‌کنم سرجیو آگوئرو چقدر حقوق بگیرد. از نظر من علی پروین هم یکی از پیشکسوتان است که فرقی هم با دیگران ندارد. آنجا نباید پروین بالاتر از امثال محرمی و محمدخانی باشد.

منبع : آرمان ملی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه