ارسال به دیگران پرینت

آخرین وضعیت پزشک استقلال پس از ابتلا به کرونا

پزشک تیم فوتبال استقلال حدود 4 روز است در بیمارستان بستری است و با ویروس کرونا مبارزه می‌کند.

آخرین وضعیت پزشک استقلال پس از ابتلا به کرونا

دکتر کاوه ستوده عضو کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال  چند روز پیش بعد از نامساعد بودن حالش به بیمارستان مراجعه کرد تا مورد معاینه قرار بگیرد در ابتدا تصور می‌شد وی دچار سرماخوردگی است اما بعد از آزمایشات مشخص شد ستوده به ویروس کرونا مبتلا شده و باید تحت درمان قرار بگیرد.

وی چند روزی است در بیمارستان بستری است و دوره درمان را پشت سر می‌گذارد البته شرایط جسمانی این پزشک تیم فوتبال استقلال  چندان نامساعد نیست اما وی باید دوران درمان خود را پشت سر بگذارد. همچنین اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در بیمارستان بستری است و وی نیز تحت درمان قرار گرفته است. 

خلیل‌زاده طی هفته‌های گذشته بارها و بارها برای پیگیری بیماری همسرش به استان گیلان و شهر رشت سفر کرده و به همین دلیل او هم در بیمارستان بستری شده است. این اتفاق در حالی رخ داد که تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان تعطیل شده و  مشخص نیست آبی‌پوشان از چه زمانی کار خود را دنبال خواهند کرد.

به گفته مهرداد خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تیم‌هایی که تمرینات خود را آغاز کنند برخورد و آنها با جرایم سنگین مواجه خواهند شد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه