ارسال به دیگران پرینت

بد رفتاری فدراسیون با یک ستاره تیم‌ملی

سامان قدوس در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته حتی یک نفر در زمان محرومیتش، از فدراسیون فوتبال با او تماس نگرفت در حالی که باشگاه آمیان به شدت هوایش را داشت.

بد رفتاری فدراسیون با یک ستاره تیم‌ملی

۵۵آنلاین :

هافبک تیم ملی که با سر و صدای زیادی به تیم ملی آمد و هر زمان به میدان رفت جزو خوب های ایران بود، به مدت 4 ماه از فعالیت های فوتبالی محروم بود. علت هم امضای قرارداد با باشگاه هوئسکا اسپانیا و سپس رفتن به باشگاه آمیان فرانسه بود. این تخلف محرومیت سنگینی برایش در پی داشت. سامان اما در ماههایی که محروم بود بیش از هر زمان دیگری به توجه نیاز داشت ولی نکته اینجاست به گفته خود او حتی یک نفر هم از فدراسیون فوتبال با این بازیکن تماس نگرفت تا حال و احوالش را بپرسد. گویا تنها یکی از مسئولان در همان ابتدای محرومیت او تماس گرفت ولی در طول این 4 ماه حتی یک نفر هم زنگ نزد تا حداقل ببینید وضعیتش چطور است و آیا از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گرفته یا نه؟

روزی روزگاری کارلوس کی روش در تیم ملی بود و حتی هوای بازیکن نیمکت نشین ایران را هم خارج از اردوها داشت. هر بازیکنی مصدوم می شد یا محروم، کی روش وظیفه تیم ملی می دانست تا از او حمایت کند. همین اتفاق برای مهدی طارمی افتاد و در دوران محرومیتش تیم ملی همه جوره هوای این بازیکن را داشت. اما فدراسیون نه خودش بلکه «ویلموتسش» هیچ احساس مسئولیتی نسبت به یکی مثل سامان یا دیگر بازیکنان تیم ملی از جمله عزت اللهی، جهانبخش و... نکردند.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه