ارسال به دیگران پرینت

مالک شهرخودرو: گل‌محمدی را فقط به تیم ملی می‌دهیم

مالک باشگاه شهرخودرو مشهد گفت: اگر قرار باشد یحیی گل‌محمدی به تیم ملی برود، موافقت می‌کنیم و در غیر این صورت تا پایان فصل با او هستیم.

مالک شهرخودرو: گل‌محمدی را فقط به تیم ملی می‌دهیم

۵۵آنلاین :

فرهاد حمیداوی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر که با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان پایان یافت، درباره علت حضور خود در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: حضورم علت خاصی نداشت و چون روز تعطیل بود، در ورزشگاه حاضر شدم تا مسابقه را تماشا کنم.

وی درباره وضعیت یحیی گل‌محمدی سرمربی شهرخودرو نیز گفت: وضعیت مشخص است و چند بار خود گل‌محمدی نیز در این باره توضیح داده است. اگر قرار بر تیم ملی باشد، به طور حتم موافقت می‌کنیم و در غیر این صورت با گل‌محمدی تا پایان فصل هستیم.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره خبر جدایی چند بازیکن مطرح این تیم و انجام مذاکراتی با امید عالیشاه نیز افزود: درباره جدایی بازیکنان اطلاعی ندارم و درباره عالیشاه نیز در رسانه‌ها این موضوع را خواندم و تا این لحظه با عالیشاه صحبت نکردیم چون لیست را از گل محمدی نگرفتم اما روز دوشنبه در آغاز تمرینات لیست را از او دریافت می‌کنیم.

حمیداوی گفت: تاکنون با ۲ بازیکن خارجی که یکی از آنها هافبک و دیگری مهاجم است، مذاکره کردیم و اگر به توافق نهایی برسیم، اعلام می‌کنیم.

مالک باشگاه شهرخودرو در پاسخ به سوال دیگری درباره شرایط اخیر این تیم نیز افزود: اگر بگویم از شرایط اخیر راضی هستم، درست نیست اما در چند بازی آخر به چالش‌هایی برخورد کردیم. به عنوان مثال در دیدار با تراکتور در تبریز درگیر بی‌تجربگی شدیم و به تجربه تراکتور باختیم.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه