ارسال به دیگران پرینت

واکنش مقصودلو به حاشیه‌های اخیر: قصد تغییر تابعیت ندارم

پرهام مقصودلو که اخیرا برای او در مسابقات اسپانیا حاشیه‌هایی برای او ایجاد شده بود، اعلام کرد که قصد تغییر تابعیت ندارد. اما انتظار دارم بعد از این همه فشار و قول هایی که ما داده اند یکی از این قول ها عملی شود.پول بلیت و ویزا را از جیب خودمان دادیم اما شورای برون مرزی مخالفت کرد.

واکنش مقصودلو به حاشیه‌های اخیر: قصد تغییر تابعیت ندارم

۵۵آنلاین :

پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ایران، در باره وضعیت شطرنج خود گفت: بعد از مسابقات اسپانیا به گرگان آمده و درحال تمرین برای مسابقات بعدی هستم. مسابقات بعدی من سریع و برق آسا جهانی بود که به این مسابقات اعزام نخواهیم شد. مسابقات بعدی من مسابقات جبل الطارق است که برای آن تمرین می کنم.

در اسپانیا نتوانستم خوب بازی کنم

او در پاسخ به اینکه بسیاری معتقد هستند که چند وقتی است افت کرده ای؟ گفت: وضعیتم تاکنون خوب بود اما در مسابقات اسپانیا نتوانستم خوب بازی کنم ولی جبران خواهم کرد و مشکلی نیست. همچنین امیدوارم که بتوانم مقام سوپر استاد بزگ ایران را کسب کنم.

استاد بزرگ ایران افزود: دلیل خاصی برای افت در این مسابقات نداشتم اما در بازی های اسپانیا با توجه به فشارهای بازی موفق به کسب نتایج خوب نشدم. مشکل خاصی ندارم و در بازی های بعد حتما جبران خواهم کرد.

مقصودلو در باره مسابقات برق آسا و سریع جهانی گفت: این مسابقات با عنوان جهانی جزو مهمترین مسابقات سال محسوب می شد. در این مسابقات افراد بزرگ شطرنج حضور داشته و جزو معدود مسابقاتی بود که در طول یک سال برگزار می شود.

پول بلیت و ویزا را از جیب خودمان دادیم اما شورای برون مرزی مخالفت کرد.

او اضافه کرد: برای حضور در رقابت های جهانی برق آساهزینه بلیت و ویزا را از جیب خودمان دادیم. بعد از اینکه نتوانستیم به این مسابقات اعزام شویم موفق به استرداد پول بلیت نشدیم. حال که اعزام صورت نگرفت انتظار داریم که هزینه های این مسابقات را به ما برگردانند. گفته بودند که اگر به مسابقات برق آسا جهانی که در روسیه برگزار می شود اعزام شویم نمی توانیم به المپیک برویم، شطرنج بازان هم قبول کردند برای اینکه اعزام المپیک به خطر نیفتد به این مسابقات اعزام نشوند.

یکسال است مربی نداریم و اینگونه نمی‌توانیم ادامه دهیم

این استاد بزرگ شطرنج بیان کرد: انتظار می رود در قبال اعزام نشدن به این مسابقات مهم، شطرنج بازان را به مسابقات دیگر اعزام کنند و یا حداقل یک مربی برای ما بیاورند! حدود یک سال است که هیچ مربی نداریم و اینگونه نمی توانیم ادامه دهیم. هیچ کاری برای ما انجام نشده است.

قصد ندارم تابعیتم را عوض کنم

مقصودلو با اشاره به حاشیه هایی که در مسابقات اسپانیا برای او ایجاد شده است، تاکید کرد: قصد ندارم که تابعیتم را عوض کنم اما انتظار داریم بعد از این همه فشار و قول هایی که ما داده اند یکی از این قول ها عملی شود. زمانی که هیچکدام از این قول ها عملی نمی شود آدم چه امیدی دارد و انگار تنها هستم.

استاد بزرگ شطرنج ایران در پایان افزود: از وزارت ورزش و هرچیزی که مربوط به ورزش است گله دارم.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه