ارسال به دیگران پرینت

نقشه شوم همسر ویلموتس برای ایران غرامت ۷.۸ میلیون یورویی درخواست کرده است.

همسر سرمربی سابق تیم ملی که در حال حاضر وکیل اول او به حساب می‌آید، از ایران غرامت ۷.۸ میلیون یورویی درخواست کرده است.

نقشه شوم همسر ویلموتس برای ایران غرامت ۷.۸ میلیون یورویی درخواست کرده است.

۵۵آنلاین :

با وجود آن‌که فدراسیون فوتبال روز گذشته در بیانیه‌ای رسمی، غیرمستقیم از مجلسی‌ها خواست تا به خاطر افشاگری درباره قرارداد ۳میلیون یورویی ویلموتس و دستیارانش، عذرخواهی کنند، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که اتفاقاً رقم قرارداد ویلموتس و دستیارانش نزدیک به ۳میلیون دلار یا به عبارت دقیق‌تر ۲میلیون و ۹۰۴هزار دلار بوده است. منابع خبری در فدراسیون فوتبال فاش کردند ویلموتس و دستیارانش سالانه قراردادی به ارزش ۲میلیون و ۶۰۰هزار یورو با فدراسیون فوتبال امضا کردند که اگر آن را تبدیل به دلار کنید، همان رقم ۲میلیون و ۹۰۴هزار دلار به دست می‌آید. تازه به این رقم باید بلیت‌های متعدد رفت و برگشت، اجاره هتل، خورد و خوراک، ماشین و سایر امکانات را هم اضافه کرد. بنابراین رقم حتی از ۳میلیون دلار هم بالاتر خواهد زد.

فدراسیون فوتبال روز گذشته، سه روز بعد از توضیحات تاج و وزیر ورزش در مجلس، بیانیه‌ای منتشر کرد و از این خبر داد که قرارداد را در اختیار آن‌ها که باید قرار داده است. دیروز، اما باخبر شدیم هنوز قرارداد به مجلس شورای اسلامی نرسیده است. از سویی نمایندگان تأکید دارند نه قرارداد فارسی که اصل قرارداد باید در اختیار آن‌ها قرار بگیرد تا خودشان آن را به مترجم بدهند و تمام بندها را استخراج کنند. همچنین تأکید شده پای این قرارداد باید امضای ویلموتس باشد.

اما یکی از بحث‌های مهم مجلس با مهدی تاج درباره غرامت قرارداد بود. رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای که با نمایندگان مجلس داشت گفت بحث بر سر سه ماه دستمزد است؛ یعنی پول را یا آن‌ها باید بدهند و یا ویلموتس. در این بین، اما نمایندگان اطلاعاتی به تاج ارائه دادند که باعث شد رئیس فدراسیون فوتبال هم کمی شوکه شود. آن‌ها فاش کردند از طریق سفارت ایران در بلژیک مطلع هستند که کاترین ویلموتس همسر سرمربی سابق که در حال حاضر وکیل اول او به حساب می‌آید، از ایران غرامت ۷.۸ میلیون یورویی درخواست کرده است. کاترین گفته: «ایران باید سه سال به آن‌ها غرامت بدهد.» موضوعی که البته با واکنش رئیس فدراسیون فوتبال همراه شد و او گفت: «وکلای ویلموتس که دیوانه هستند. ما به بندهای قرارداد نگاه می‌کنیم.»

قرار شد تاج با ارائه مدرک حرف‌های خود را اثبات کند. مجلس هم تأکید داشت از منابع موثق متوجه این موضوع شده، بنابراین تا زمانی‌که مدارک قطعی ارائه نشود از نظر آن‌ها شکایت ویلموتس و غرامت سنگین به او، کاملاً جدی است.

مجلس همچنین از فدراسیون فوتبال خواهان اصل قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران هم شد. در این جلسه همچنین وزیر ورزش هم توضیحاتی داد. او دقیقاً وسط ماجرا قرار گرفت. در جایی به نفع مجلس حرف زد و در جایی به نفع فدراسیون فوتبال. البته وزیر در بخشی از اظهاراتش گفت آن‌ها که از قرارداد ویلموتس انتقاد کردند، امتیاز می‌خواستند! بماند که نگرانی عمده همه به این دلیل بود که پول کلانی صرف این قرارداد شده است. تاج در این جلسه همچنان گفت منبع دو میلیون یورویی که به ویلموتس و دستیارانش پرداخت شده، از کدام شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی بوده و تأکید داشت این پول را قرض کرده‌اند و آن را در اولین فرصت برمی‌گردانند.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه