ارسال به دیگران پرینت

اعمال فشار برای نشاندن مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی برنامه دیشب گفتگوی ویژه خبری به موضوع سرمربی تیم ملی اختصاص داشت.

برنامه دیشب گفتگوی ویژه خبری به موضوع سرمربی تیم ملی اختصاص داشت.

اعمال فشار برای نشاندن مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی برنامه دیشب گفتگوی ویژه خبری به موضوع سرمربی تیم ملی اختصاص داشت.

۵۵آنلاین :

برنامه گفتگوی ویژه خبری دیشب دو مهمان فوتبالی داشت. داریوش مصطفوی، علی فتح الله زاده و ناصر فریادشیران مهمانان این برنامه بودند و درباره سرمربی تیم ملی صحبت کردند و سوال برنامه هم درباره انتخاب مربی ایرانی بود. نکته جالب صحبت های مصطفوی در قسمتی از این برنامه بود که معتقد بود مربیان خارجی مثل کی روش و ویلموتس به درد فوتبال ما نمی خورند و حضور چنین مربیانی برای برخی از مجریان صدا و سیما منافع خاصی به همراه دارد و ما باید به سراغ مربیان داخلی برویم. در گزارش مردمی این برنامه هم تلاش شده بود کسانی حضور داشته باشند که می گویند ما باید به سراغ مربی داخلی برویم. مصطفوی در بخش دیگر انتقادات شدیدی نسبت به عملکرد افرادی چون اکبر محمدی و مرتضی محصص داشت ولی فتح الله زاده معتقد بود تیم ملی به سرمربی خارج نیاز دارد و برانکو برای ما گزینه خوبی است. او معتقد بود بهتر است با مربیان و مدیران لیگ برتری جلسه ای برگزار شود و نظر این افراد درباره تیم ملی اعمال شود.

در این بین سوالی که به وجود می آید این است که در سال های اخیر کدام مربی ایرانی توانسته عملکرد خوبی در حد حضور روی نیمکت تیم ملی از خود به جای بگذارد که حالا برخی معتقدند ما با مربی ایرانی هم می توانیم موفق باشیم.

مصطفوی در حالی این صحبت ها را مطرح کرده که زمان حضورش در فدراسیون مایلی کهن را اخراج کرد و ویرا را آورد که پس از آن به دلیل ناتوانی خودش هم کنار گذاشته شد و جای خود را به صفایی فراهانی داد و حتی برای بازی با استرالیا هم هوشنگ مقدس به جای او راهی این کشور شد. او پس از جام جهانی 2006 هم با جمله فیفا هیچ غلطی نمی توند بکند فوتبال ما را به تعلیق رساند و در پرسپولیس هم کارنامه روشنی نداشت و هر وقت اعمال نظر کرده نتیجه خوبی در پی نداشته است. باید دید با موج جدید مربی داخلی وضعیت نیمکت تیم ملی به کجا خواهد رسید.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه