ارسال به دیگران پرینت

مارک ویلموتس توافق با فدراسیون فوتبال ایران را در خصوص فسخ قرارداد تکذیب کرد.

مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار توییتی توافق با فدراسیون فوتبال را در خصوص فسخ قرارداد تکذیب کرد.

مارک ویلموتس توافق با فدراسیون فوتبال ایران را در خصوص فسخ قرارداد تکذیب کرد.

۵۵آنلاین :

سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران در حساب کاربری شخصی خود در توییتر نوشت: برخلاف آنچه رسانه‌های ایران منتشر کرده اند، من با فدراسیون فوتبال ایران به توافق نرسیده‌ام. برای رسیدن به راه حل در حال مذاکره هستیم. پرونده در اختیار وکلای من است و نمی خواهم بیشتر از این در مورد این موضوع اظهارنظر کنم.

این در حالی است که چهارشنبه شب برخی از رسانه ها اعلام کرده بودند که مذاکرات بین ویلموتس و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به نتیجه رسیده و طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند.

رییس فدراسیون فوتبال و ویلموتس در ایتالیا مذاکرات را انجام دادند و بعد از حدود ۴۸ ساعت برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند و در بیانیه فدراسیون نیز آمده بود غرامتی بابت فسخ به مرد بلژیکی داده نخواهد شد.

حالا برانکو از هر زمانی به نیمکت تیم ملی نزدیک‌تر شده است و مذاکرات رسمی‌تر با حضور تاج بین دو طرف انجام خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، همه چیز در روزهای آتی رسمی می‌شود.

خبر سرمربی گری احتمالی برانکو در حالی منتشر شده که وحید هاشمیان چهره فنی، با اخلاق و دوست داشتنی فوتبال هم یکی از گزینه‌های سرمربی گری تیم ملی ایران است.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای ادامه رقابت های مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا آماده می کند. این تیم در گروه سوم این مسابقه ها با تیم های ملی عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه است و هم اکنون با کسب ۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

منبع : شمانیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه