ارسال به دیگران پرینت

داورزنی والیبال را از دست نداد

داورزنی: نمی‌خواهم والیبال به حاشیه برود/ خیلی‌ها اعتقاد داشتند که محمودی می تواند رئیس شود

داورزنی والیبال را از دست نداد

۵۵آنلاین :

هرکسی سوالی دارد می تواند از ارکان های مختلف از جمله سازمان بازرسی و... سوال کند. همانطور که در دو سال گذشته خون دل خوردیم، بازهم چشم پوشی خواهیم کرد. تلاش می کنیم اقدام جدی در والیبال انجام دهیم.

رئیس جدید فدراسیون والیبال گفت: نکاتی در صحبت برخی از نامزدها بود اما نمی‌خواهم والیبال به حاشیه برود. به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال امروز برگزار ش و در نهایت پس از رای‌گیری، محمدرضا داورزنی با 26 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال برای 4 سال آینده انتخاب شد.

بهنام محمودی نیز در این انتخابات 15 رای کسب کرد. رشیدی نیز رایی کسب نکرد.

داورزنی بعد از پیروزی در انتخابات گفت: تبریک به بهنام محمودی که ١۵ رای آورد و تشکر می‌کنم از اعضای مجمع که به من اعتماد کردند. نگاه مجمع مثبت بود و خیلی‌ها اعتقاد داشتند که محمودی می تواند رئیس شود تا از نسل جدید هم استفاده شود.

وی افزود: امیدوارم با کمک مجموعه ورزش کشور آینده بهتری برای والیبال بسازیم. نکاتی در صحبت برخی از نامزدها بود اما نمی‌خواهم والیبال به حاشیه برود. هرکسی سوالی دارد می تواند از ارکان های مختلف از جمله سازمان بازرسی و... سوال کند. همانطور که در دو سال گذشته خون دل خوردیم، بازهم چشم پوشی خواهیم کرد. تلاش می کنیم اقدام جدی در والیبال انجام دهیم.

داورزنی درباره نقشه راه والیبال در 4 سال آتی گفت: در مجموعه خانواده والیبال نیروهای خوبی داریم و باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود. از علی فتاحی و احمدی هم تشکر می کنم که مجمع را به خوبی اداره کردند. از مجموعه ای که کمک کرد تا والیبال روزهای خوبی داشته باشد تشکر می کنم. والیبال متعلق به همه دلسوزانش است.

وی در پایان گفت: با کمک هم باید به توقعات مردم رسیدگی کنیم. تلاش می کنیم با کمک همه آینده خوبی را بسازیم. امروز 29 آبان با شما عهد می بندم که والیبال ایران جزو چهار تیم برتر دنیا قرار گیرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه